Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Godkendelse af bilag

0
Hejsa,

Jeg har revisoradgang i systemet og bogfører for flere firmaer. I forbindelse med at jeg skal behandle bilag fra Smart-inbox'en skal jeg først godkende alle bilagene enkeltvis. Kan man ikke få en funktion, hvor man godkender flere af gangen/samlet? Eller give personen der sender bilag til inbox'en automatisk rettighed til godkendelse - da det jo kun kommer ind i kø fordi vedkommende har godkendt bilaget?

PFT
i Forslag » Andet af

1 Svar

Hej og tak for dit forslag, 

Det kan du sagtens. Der er flere muligheder. Enten kan slå godkendelse af bilag fra i Smart Inbox. Så er det ikke aktuelt længere. Alternativ, så kan de brugere, hvor du ønsker forhåndsgodkendelse oprettes som godkendere. Hvis en godkender sender bilag ind fra appen, så vil systemet vide, at lige præcis denne bruger er godkender og derfor ikke behøver godkende igen. Hvis bilag kommer fra en mail, så kan du også sætte en godkender op til, at mailen knyttet til den eller de pågældende godkender er godkendt på forhånd. 

Sidst men ikke mindst, så kan du også gøre, at bilag der bliver uploadet direkte fra computeren ind i Smart inbox også er godkendt på forhånd. 

Kunne noget af det være relevant? Det er en guide til det her: http://wiki2.e-conomic.dk/tillaegsmoduler/inbox-smartinbox/smartinbox/godkendelse

Du er selvfølgelig også meget velkommen til at spørge, hvis der er noget, som du gerne vil have uddybet. Rigtig god weekend smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)