Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Inbox og SonoS

0
Og hvad har det med hinanden at gøre?

Jo, for nylig ville Sonos udflage første generation af deres højttalere forstået på den måde, at havde man blot 1 førstegerationshøjttaler i sit system, ville det ikke være muligt at installere fremtidige software opdateringer. Altså Sonos ville fuldstændig styre sine kunders udstyr med det til følge, at ville man udnytte udstyret optimalt i fremtiden, måtte man udskifte de gamle enheder, ganske vist med 30% rabat, men alligevel. Sonos alene vide.

Hvad skete der efterfølgende: Efter blot 4 dage modtog alle Sonos`s kunder i hele verden en mail fra selskabets administrerende direktør, der sidder i Holland. I mailen lagde selskabet sig fuldstændig fladt ned, beklagede beslutningen og undskyldte mange gange. Det var helt klart en ommer.

Hvad gør e-conomic i sådan en situation? Stikker nærmest halen mellem benene og sender de stakkels supporterer i frontlinjen i en håbløs kamp mod de brugere, der arbejder professionelt og seriøst med systemet.

Det kan gøres bedre hr. direktør.
i Forslag » Andet af (26.5k points)

1 Svar

hej Erik

Dit feedback er nu sendt videre til rette sted :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)