Hej Tabita,
Som regel er det til kladdeposteringer, men når man har en stor mængde af kladdeposteringer, så går det ret langsomt med at trække/slippe bilag derover, fordi kladden opdateres for hver gang man trækker et bilag over. Dvs. så skal man scrolle ned igen til den rigtige linie for at trække et nyt bilag over. Hvis jeg i forvejen har nummereret alle bilag og blot skal taste samme nummer i ubehandlede bilag, så kan 50 bilag lægges ind på få minutter.
Vi har en stor mængde af MasterCard bilag (fra udlandet - dvs. valuta er forskellig fra DKK), så for at få disse bilag ind i E-conomic fortager jeg først en eksport af csv fil fra banken, derefter laver jeg en semi-automatisk kontering i Excel, hvorefter jeg uploader en ny csv fil til E-conomic. Derefter bliver hvert bilag 'mappet' til korrekt bilagsnummer og så lagt til bogføringen.
Jeg savner lidt en funktion hvor E-conomic (ud fra faktura nummer eller bilagsnummer i filnavn(eller emnefelt) kunne tilbyde at vedhæfte bilagene til bogføringen - mest fordi alle vores fakturaer (salg) bliver lavet uden for E-conomic.