Skrivefelt

0
Hej

jeg bruger systemet til godkendelse/afvis af faktura, jeg mangler en skrivefelt hvor jeg kan skrive hvorfor jeg evt afviser denne faktura , der bør være et skrive felt både under godkendelse og under afvis af faktura

dette vil gøre hverdag lidt nemmerer
i Spørgsmål » Andet af (160 points)
Hej igen, og tak for din tålmodighed. :-)

De seneste forbedringer i vores udviklingsuge har givet pote, så nu burde det være muligt at tilføje noter fra godkenderen direkte på godkendelsesmailen.

Håber det er noget du kan bruge. :-)

2 Svar

hej MIchael

Er det godkendelsesfunktionen i Smart inbox du taler om?

Hvordan godkender du? i mailflowet eller inde i smart inboxen?

Hvis du godkender inde fra smart inbox kan du godt skrive din afvisning eller godkendelse i notefeltet.

Hvis du godkender via mail er det allerede et forslag vi har modtaget og har under overvejelse :)

Venlig hilsen/Best regards

Tabita Edith Lorenzen

Wow Hero & TopGun, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
Spørgsmål af (17.6k points)

Dit indlæg indeholder samme ønske som indlæg nr 31038 og det er vi gået videre med til vores udviklere. Du kan følge udviklingen på det linket.

God weekend.

Venlig hilsen/Best regards

Tabita Edith Lorenzen

Wow Hero & TopGun, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
Spørgsmål af (17.6k points)