Smart inbox - mulighed for notat ved godkendelse/afvisning

+11
Jeg er i gang med at undersøge om jeg vil gøre brug af Smart inbox i alle de regnskaber hvor jeg i forvejen benytter indscanning.

Når personen der skal godkende faktura'en modtager en mail og har mulighed for at godkende eller afvise - kunne det være en stor hjælp at man kunne lave et notat til årsag til afvisning eller f.eks en kommentar til brug ved bogføring. Kommentaren kunne stå i noten i bogføringen.

Hvor stor er sandsynligheden for at det kunne løses?
spurgt 18 Okt, 2019 i Forslag » Bilagshåndtering af Geer (280 points)
status opdateret 12 Mar af Tabita TopGun

1 Svar

Hej og tak for dit forslag. :-)

Dette er et forslag jeg har fået flere gange i den seneste periode og jeg vil derfor prøve tage det med til næste periode hvor vi udvikler brugerønsker, især da jeg også selv mener at det giver rigtig god mening. :-)

Det kræver dog også at forslaget for tilstrækkelige stemmer og derfor bliver prioriteret højere, blandt de mange gode forslag vi får.

Sandsynligheden for at det vil blive ændret er derfor ikke lille, men vil øges jo flere kunder der ønsker det, da vi bliver nødt til at tænke på at der er 140.000 af dem. :-)

Igen, mange tak for dit forslag, jeg vil i hvert fald gøre alt for at få det videre. :-)

Venlig hilsen/Best regards

 

Tobias Pinndal

Forum Expert, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 22 Okt, 2019 Forslag af TobiasPinndal (8,260 points)