Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Leveringsbetingelser

0
Hej Med Jer,

Jeg har været e-conomic bruger I mere end 10 år - Det vil sige fra I startede. Der er naturligvis sket mane fremskridt siden da. Men stadig støder jeg på problemer som I ikke helt har forstået at løse.

Eksempel er Leveringsbetingelser.

Worldwide benytter mam Inco Term 2020 til dette. Derfor ville det være rart dr var et kartotek hvor man kunne vælge hvilke betingelse der var aftalt mellem Kunde og Leverandør. Det er også fint nok hvis man selv skulle oprette betingelserne så man eksempelvis kunne tilføje Afhentes og andre tekster.

Men det er desværre ikke muligt at angive hvilke bestemmelse der er aftalt mellem Køber og sælger inde på kundekortet. Der er en besværlig måde hvor man kan oprette et Leveringssted. Men det er lige så nemt som at ændre på et element I design hver gang.

Altså

Vi mangler et felt med kartotek til Leveringsbetingelser.

Venlig hilsen

Søren Petersen
i Forslag » Andet af (930 points)

1 Svar

Hej og mange tak for dit forslag,

I forhold til et kartotek, så vil jeg gerne være helt sikker på, hvad du mener. Hvordan skal det kartotek hænge sammen med dine kunder? 

Så vidt jeg kan se, så vil du have standard betingelser, som du kan vælge mellem. I dag hører betingelsen sammen med leveringsstedet. Så du vil gerne kunne oprette eller vælge fra standarder under leveringsbetingelse. Er det rigtigt forstået? smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)