Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Zapier integration

+3
Jeg er forholdsvis uforstående overfor, hvorfor I ikke har lavet en Zapier integration. Zapier er vokset eksponentielt i den senere tid og er integreret med over 1.500 apps og værktøjer så som Google, Facebook, Microsoft, Trello, Hubspot, Salesforce, WordPress, Xeno, Office, MailChimp, Slack osv, osv.

Ved at lave en integration med Zapier én gang for alle, integreres jeres system med flere af verdens største og mest brugt onlineværktøjer. I ville give jeres nuværende kunder et e-conomics, der er langt mere responsivt, inovativt og effektivt - og dermed gøre jer selv en kæmpe tjeneste. Og, I ville kunne lokke flere kunder til, da der er flere og flere, der søger løsninger, der er integreret med Zapier.
i Forslag » Andet af (200 points)
Virker fuldstændig vanvittigt, at det i 2022 fortsat ikke er løst. Vi lever i en tid hvor alt bør/skal/kan integreres med hinanden. Men e-conomic, nope...

Allerede i år 2013 var første forespørgsel på det, men endnu intet er sket.
@economic hvad er udsigterne hertil - kan det virkelig være rigtigt, at hver enkel virksomhed, selv skal i gang med at kaste penge efter udviklere, der kan hjælpe med at integrere igennem API eller lave sin egen private zapier-integration og blive godkendt af jer som udviklere mm, blot for at få bogholderiet til at spille?

I har vel stort set alt klar til at lave denne nemme og enkle integration, hvor der således kan kobles op til enten jeres API eller webhooks og derfra trigge noget til jeres system, eller omvendt?

4 Svar

Hej Rico 

Tak for dit indlæg.

Her skal du have fat i vores branche team. Dem kan du fange her:

 telefon 78 79 19 55 eller e-mail til branche@e-conomic.com.


Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Hej Susan
God kundeservice ville være at DU lige tog fat i brancheteamet. Du kan fange dem her:

Her skal du have fat i vores branche team. Dem kan du fange her:

 telefon 78 79 19 55 eller e-mail til branche@e-conomic.com.

Vh
Mads
Jeg forstår det heller ikke, det ville være en kæmpe hjælp for mange brugere, og ville åbne op for enormt mange integrationer mulige som ellers ikke ville blive prioteret :)
Forslag af (270 points)

Hej Mads

Jeg kan godt forstå at du synes det er god kundeservice, hvis jeg kontakter branche teamet.

Jeg kan dog fortælle at vi ikke laver selve integrationerne, men at vi har et åbent API. 

Jeg sender lige lidt mere her nedenfor, hvor du kan læse noget mere.

Under Market kan du også se at vi allerede har 3 integrationer med Zapier

Mailchimp, Facebook og Pipedrive

 

https://www.e-conomic.dk/apps/cloudify-mailchimp

 


Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)

Hej Alle,

Jeg kontaktede Zapier om spurgte om jeg måtte lave Zapier integrationen til e-conomic og sælge adgang til en sådan integration.

Svaret var "nej". Det måtte jeg ikke. Så det er egl. kun e-conomic der reelt kan lave en "rigtig" integration. Med mindre hver eneste håndværker og mindre virksomhed skal bekoste deres egen integration. 

Ideen om "det åbne API" og e-conomic partnere der kan lave det større løft, og sælge det i månedlige bider til alle andre - duer ikke mht. Zapier. 

Så hvis nogen siger de har lavet en e-conomic integration til Zapier og vil sælge dig et abonnement, så er det ikke i overensstemmelse med hvad Zapier tillader. De vil kunne trække stikket.

---

Lidt baggrunds info:

Zapier har 2 to overordnede typer af integrationer. Public Apps og Private Apps.

Public Apps er dem der listes, markedsføres, etc. Lidt ligesom e-conomics egen app market. Her er hvad Zapier skriver:

Tim,

Jumping in for Jono on this as this is a tricky spot with our platform.

Unfortunately, this is against our developer terms of service. We do not allow any services on the platform that aren't the API owners of the products they are integrating to Zapier.

This is important for a few reasons, but most notably due to logo and branding licenses - we don't want to put any of our 3,000+ partners in a compromising situation for using the brand of a partner that hasn't agreed to our terms.

I'm sorry but we will not be able to allow your integrations on our platform.

--
Cody Jones
Head of Partnerships - Zapier

partners@zapier.com 

Private Apps er dem man kan lave til sig selv. Man kan invitere andre til dem, men man må ikke markedsføre dem eller sælge adgang til dem. Her er hvad Zapier skriver:

Tim,

Sorry for the delay here - you are more than welcome to create private integrations but we ask that you do not market or sell access to them.

We are happy for folks to solve their own problems with APIs that may not be available on Zapier. That is what our private apps are for - enabling folks to connect their favorite tools. However, they should not be marketed or sold due to the reasons I shared before.

Does this help clarify?

--
Cody Jones
Head of Partnerships - Zapier

partners@zapier.com

Hej igen Rico

Som jeg allerede har nævnt laver e-conomic ikke integrationer, så vi er lidt i tvivl om, hvad det helt præcis er, at du ønsker fra vores side. Som jeg nævnte har vi dette åbne API, så andre firmaer kan lave integrationerne

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Vi har jo netop ikke hjemmel til, at lave dette produkt til Zapier, da det er e-conomic der skal udgive det...
Susan - Zapier er ikke en integration til en applikation, men basalt et avanceret API der tillader automatisk integration til tusidevis af applikationer, fra CRM, dataindsamling, forsendelser, betalingsløsninger, web sites........

Dette er en liste af ERP systemer rundt omkring i verden som har Zapier integration https://zapier.com/apps/categories/accounting

Vores bogholder/revisor ønsker at vi skal bruge economics, men I supporterer ikke medicinal og fødevarevirksomheder men med Zapier kunne vi med lethed finde funktionaliteten og integrere den til economics på under 1 time.

Det er virkelig noget det reducerer værdien af jeres produkt - og det er ikke et branche team der skal tale om dette, for det er alle brancher der har noget der kan Zapier integreres, og jo flere lande et firma opererer i jo mere bliver det et problem at man ikke kan integrere forsendelse i USA....