Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Tekst på kontoudtog ved betalingsexport til bank

+1

Forslag:

Når jeg exporterer betalinger til min bank (nordea) bliver teksten på mit kontoudtog i banken "leverandør". Er det muligt at ændre det til teksten fra min "tekstbox"? den der er til venstre for "forfalddato" når jeg opretter en lev.faktura.

Det kunne være rigtig rart da der ellers altid kommer til at stå den samme tekst ud for hver transaktion fra samme leverandør. Jeg skriver nemlig i tekstfeltet faktura nr samt hvad jeg har købt og det giver et super overblik i bank synes jeg. Så I må meget gerne overveje om det var noget der skulle gøres muligt

i Forslag » Andet af (130 points)

1 Svar

Hej med dig.

Tak for dit input. Jeg kan se at dit forslag er stort set identisk med dette forslag fra en anden bruger

Jeg lader dit forslag ligge lidt så vi kan danne os et overblik over hvor mange der gerne vil have en anden bogføringstekst end leverandørens navn før vi går igang med at undersøge om dette kan ændres i filen til banken. 

Jeg vender tilbage om et par uger.

 

Forslag af 🔒 (55.9k points)
hej igen

Da der ikke er kommet det store feedback på hverken dit eller det forslag magen til, så det er ikke noget vi går videre med i denne omgang.

mvh Tabita