Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Visning af afgifter og miljøtillæg på fakturaer

0
Jeg har tilføjet tillægsmodulet dimensioner til min aftale. Dette giver dog ikke mulighed for at vise kunderne at visse afgifter er regerings bestemt. Den nye lov som er trådt i kraft 1/1 forøger emballageafgiften med det 3 dobbelte. Det er vigtigt at signalere over for kunderne, hvad der er afgift. Hvordan kan jeg få vist afgiften på min faktura ud for hvert varenummer? "Dimension" løfter ikke denne opgave, det er kun til rapportering. Er det korrekt forstået?
i Spørgsmål » Dimension (afdelinger) af (120 points)
Tak for at byde ind her, Finn.

Så vidt jeg forstår de tre forslag, så er det selvfølgelig samme område vi er inde på, men de går ikke helt på samme.

I dette tilfælde handler det i højere grad om at synliggøre, hvor stor afgift, der er på varen overfor sine kunder, hvor de andre går lidt en anden retning. Det er dog rigtig fint du byder ind, så vi kan få et bredere billede af, hvad der kan arbejdes med indenfor afgifter.

2 Svar

Hej Jesper

Lige præcis.

I bør måske genoverveje afgiftsproblematikken. Hele vort samfund er bygget op omkring dette. Og det bliver meget værre i fremtiden.

mvh

Finn
e-consultic
Spørgsmål af (10.5k points)

Hej Jess og tak for dit forslag,

Det er muligt at vise dine afgifter på selve fakturaen. 
Nu ved jeg ikke, hvor skarp du er i design og layout delen af vores program, så du må endelig spørge, hvis der er noget du er i tvivl om, men du kan lave en sum af den samlede afgift. Vi har de her to felter: 

[TotalEmballageAfgift]
[TotalMiljoeAfgift]
Hvis du sætter dem ind, så vil totalen af afgifterne blive regnet ud og vist på fakturaen. Det er ikke på selve varelinjen, men som en total. Du skal bestemme, hvor denne afgift skal præsenteres.
Hvordan vil det virke for dig? smiley

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)