Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




infomail om EAN nummer til udvalgte leverandører

0
Kære Jer,

Elsker også jeres EAN-modul og at jeg kan sende mail ud fra 'e-conomic' om at leverandøren fremover skal sende faktura via EAN.

MEN ...:

indtil videre, er det kun danske levreandører som kan sende (og modtage) faktura via EAN.som kan sende faktura via EAN. Så kunne det være muligt at 'akitverer' noget så simpelt som et til-/fravalg under levrandør om denne skal sende faktura via EAN eller ej? Mine kunder er forskellige og udover mange har udenlandske kunder kan være flere grunde til at en DK-leverandør ikke kan/skal sende EAN faktura... afhængig af hvordan leverandør-modulet bruges. Lad høre, det vile være så god service fra e-conomic + en super reklame for jer.. Ellers skal jeg copy/paste i eget mail-program.

 

På forhånd tak,

Heidi
i Forslag » Andet af (290 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

hej Heidi

Det er en god pointe du der fremhæver, at nogle leverandører er oprettet med email men skal af logiske grunde ikke have infomailen om at man er overgået til EAN.

Jeg går videre med det og så må vi se om det er noget vi kan ændre forholdvis nemt.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
hej Heidi

Ved en gennemgang af forslagene i vores ønskebrønd har vi konstateret at dit forslag har ligget til afstemning i 10 mdr men uden at have fået stemmer fra andre brugere.

Vi går derfor ikke videre med dit ellers fine forslag men bruger ressourcerne på nogle af de forslag, som gør flere brugere glade :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)