infomail om EAN nummer til udvalgte leverandører

0
Kære Jer,

Elsker også jeres EAN-modul og at jeg kan sende mail ud fra 'e-conomic' om at leverandøren fremover skal sende faktura via EAN.

MEN ...:

indtil videre, er det kun danske levreandører som kan sende (og modtage) faktura via EAN.som kan sende faktura via EAN. Så kunne det være muligt at 'akitverer' noget så simpelt som et til-/fravalg under levrandør om denne skal sende faktura via EAN eller ej? Mine kunder er forskellige og udover mange har udenlandske kunder kan være flere grunde til at en DK-leverandør ikke kan/skal sende EAN faktura... afhængig af hvordan leverandør-modulet bruges. Lad høre, det vile være så god service fra e-conomic + en super reklame for jer.. Ellers skal jeg copy/paste i eget mail-program.

På forhånd tak,

Heidi
spurgt 3 Jan i Forslag » e-conomic generelt af HP Mann (260 points)
status opdateret 27 Feb af Tabita TopGun

1 Svar

hej Heidi

Det er en god pointe du der fremhæver, at nogle leverandører er oprettet med email men skal af logiske grunde ikke have infomailen om at man er overgået til EAN.

Jeg går videre med det og så må vi se om det er noget vi kan ændre forholdvis nemt.

Venlig hilsen/Best regards

Tabita Edith Lorenzen

Wow Hero & TopGun, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 10 Jan Forslag af Tabita TopGun (15,290 points)