Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Kopi fra arkiv tager GAMLE kunde data ....

0
Kære e-conomic

Måske dette forslag ligger to gange. Da jeg opdaterede lige for lidt siden så det ud som om det blot forsvandt ....

MEN det virker meget ulogisk at det ikke er kundens nyeste data der bliver taget ved kopi fra arkiv.

Hvorfor er det ikke kundens aktuelle adresse, betalingsbetingelser, EAN oplysninger og andet der kommer på en ny ordre ved kopi? Har I en god grund for det?

Vi bruger rigtig meget kopi fra arkiv, og jeg ved godt I blot siger at man kan opdatere kunden når man har taget en kopi, men hvorfor have denne ekstra handling ... som glemmes halvdelen af gangene!

Er der ikke mulighed for at få rettet det, så det altid er kundens aktuelle data der oprettes ved ny handling, og ikke uaktuelle/gamle data?

Venlig hilsen
Anita, Subcolor
i Forslag » Andet af (910 points)

1 Svar

Kære Anita

Tak for dit indlæg

Jeg kan fortælle at dette allerede er på listen til vores udviklere, da det giver rigtig god mening, at den henter de nye kundeoplysninger fra kunderegistret når man tager en kopi af en gammel faktura.

Du kan læse lidt mere I nedenstående link

https://forum.e-conomic.dk/26721/nyeste-staminformationer-v-kopiering-af-gml-faktura

Rigtig god weekend og jul til dig

 


Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Hej Susan

Lyder godt. Håber at det bliver prioriteret højt, da det som anden bruger skriver er voldsomt pinligt at sende til en forkert adresse, fordi man ikke lige har fået opdateret kunden ved kopiering .. + det kan betyde at der er en utilfreds kunde der ikke har fået sine ting til tiden, og produktionen derfor er overflødig (og hvem skal så betale...).

Glædelig jul og godt nytår til dig også, det er jo lige om lidt!

Venlig hilsen
Anita, Subcolor