Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Catch 22 - hvem griber problemet hos e-conomic?

0
Vi har i lang kæmpet med indlæsning af tilbudslinjer via NemEDI til e-conomic via deres API, og i de seneste dage er det blevet helt galt.

I følge NemEDI, så er det hos e-conomic at problemet er, da serverforbindelsen kommer med en time out fra e-conomic serveren. Og at de i øvrigt har flere kunder med samme problem!

Da jeg kontaktede NemEDI, så henviser de til e-conomic, da problemet ligger på deres side.

Jeg har så ringet til supporten som ikke fattede en bjælde, og som bad mig om at skrive til api@e-conomic.dk, og satte NemEDI på som cc.

Det gjorde jeg så, og fik i stedet et auto-svar om de KUN taler med udviklere??

Så hvem griber bolden??

Mvh. Trine Buhl
i Spørgsmål » Andet af (120 points)

1 Svar

Hej Trine, 

Jeg er ked du af, at du er blevet kastet rundt.

Som udgangspunkt er det helt korrekt, at sagen skal omkring vores API-team, da de eksperter på det område. 
Jeg snakkede med en fra vores API-team og vi har nogle udfordringer i øjeblikket, som du skulle have fået svar på via mailen. Hvis den er gået tabt, så er det selvfølgelig rigtig ærgerligt, men du kan altid følge med her i forhold til vores driftstatus.

Grunden til, at vi ønsker, at det er NemEDI, der skal tage fat i API-supporten er, at det hurtigt bliver meget teknisk, når vi skal ind i API'et og undersøge, hvad der er gået galt. Derfor vil vi gerne undgå, at du som bruger ender i en situation, hvor du skal fungere som mægler på et område, hvor det ofte giver mening, vores team og 3. parten tager dialogen direkte.

Jeg har snakket med vores team og de vil meget gerne tage dialogen. De efterspørger dog en kontaktperson hos NemEDI, som de kan skrive til, eller alternativ, at kontaktpersonen skriver direkte på API@e-conomic.com, så skal vi nok få kigget på det sammen med dem. 

Har du mulighed for det? smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)