Hej Trine,
Jeg er ked du af, at du er blevet kastet rundt.
Som udgangspunkt er det helt korrekt, at sagen skal omkring vores API-team, da de eksperter på det område.
Jeg snakkede med en fra vores API-team og vi har nogle udfordringer i øjeblikket, som du skulle have fået svar på via mailen. Hvis den er gået tabt, så er det selvfølgelig rigtig ærgerligt, men du kan altid følge med her i forhold til vores driftstatus.
Grunden til, at vi ønsker, at det er NemEDI, der skal tage fat i API-supporten er, at det hurtigt bliver meget teknisk, når vi skal ind i API'et og undersøge, hvad der er gået galt. Derfor vil vi gerne undgå, at du som bruger ender i en situation, hvor du skal fungere som mægler på et område, hvor det ofte giver mening, vores team og 3. parten tager dialogen direkte.
Jeg har snakket med vores team og de vil meget gerne tage dialogen. De efterspørger dog en kontaktperson hos NemEDI, som de kan skrive til, eller alternativ, at kontaktpersonen skriver direkte på API@e-conomic.com, så skal vi nok få kigget på det sammen med dem.
Har du mulighed for det?
Med venlig hilsen Jesper Mieritz