Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Massefakturering

0
Det kunne være dejligt hvis der var en mulighed for massefakturering. Det er en mulighed man har i mange andre systemer. Vi blev henvist til samarbejdspartner, som ville have 10000 kr. + 2.000 pr. år for at implementere en løsning. Det burde være standard. Det kunne laves via et ordremodul eller der kunne gives mulighed for at indlæse en fil fra Excel
i Forslag » Andet af (460 points)

2 Svar

hej Stutgården :)

Jeg skal lige høre mere omkring deltajerne omkring dit ønske til massefakturering.

I hvilke forbindelse har du brug for at massefakturere?
Er det mange kunder der skal faktureres for samme ydelse/varer til samme pris?
Evt. i faste intervaller?

Lad mig få lidt mere input så jeg kan danne mig en ide om præcis hvad denne funktion skal kunne?
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Vi har ca. 60 fakturaer til ca. 25 kunder. De faktureres en gang om måneden. Fakturaerne indeholder forskellige ydelser og da vi fakturerer pr. døgn, så ændrer antallet sig måned for måned. Ydelserne er de samme måned efter måned.

I Axapata havde vi en løsning, hvor vi havde vores fakturagrundlag i Excel og rettede dato og antal og så indlæste det til fakturering.

I Uniconta havde vi en decideret massefaktureringsløsning, hvor alle opgaverne var oprettet som ordrer. Vi rettede antal på alle ordrene og kunne så vi massefakturering fakturere alle fakturaer.

Begge løsninger virkede fint.

Håber det giver mening?

venlig hilsen

Søren
Forslag af (460 points)

hej Søren

Undskyld det sene svar, jeg havde af en eller anden grund ikke fået en notifikation i min mailbox.

Den bedste løsning i dit tilfælde vil nok være at høre Ekontoret hvad deres modul til csv-indlæsning af fakturaer koster. Du kan læse mere om det her.

For vi har også et abonnementsmodul i e-conomic, men det tager ikke højde for forskellige antal ydelser fra periode til periode. 

Ekontorets løsning vil absolut være mit bedste bud.

mvh Tabita

 

Tak for dit svar. Som du kan se først i tråden, så har jeg været i kontakt med E-kontoret. De vil have 12.000,- kr i engangsbeløb (ex moms) og 1.999,- kr / år i support og drift, hvilket jeg finder alt for dyrt for noget som burde være standard.

Jeg vidste ikke at det var Ekontoret som var den partner du omtalte,

Det er umiddelbart heller ikke en løsning vi kommer til at lave i e-conomic i den nærmeste fremtid, så måske du må ud på markedet og kigge dig om efter en ny regnskabsløsning, der matcher dit behov bedre :)

mvh Tabita
Hejsa - googlede lige massefakturering e-conomic og kom frem til denne tråd.

Jeg kender godt e-kontoret, og tjekkede lige. Ser ud til, at du enten har brug for noget specialløsning, eller de har justeret priserne. Deres standard løsning nem-import har ihvertfald nogle andre priser, men kan god være I havde brug for en specialløsning, men nu ville jeg lige smide denne her, selvom den jo nok er lidt forældet her over et år efter tråden :-).

https://ekontoret.dk/nem-import/
Fint du kommer med input.

Jeg har også i mellemtiden fundet denne løsning som måske kunne have interesse: https://www.xleasy.dk/e-conomic