forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Massefakturering

0
Det kunne være dejligt hvis der var en mulighed for massefakturering. Det er en mulighed man har i mange andre systemer. Vi blev henvist til samarbejdspartner, som ville have 10000 kr. + 2.000 pr. år for at implementere en løsning. Det burde være standard. Det kunne laves via et ordremodul eller der kunne gives mulighed for at indlæse en fil fra Excel
spurgt 22 Nov i Forslag » e-conomic generelt af Stutgården (310 points)

2 Svar

hej Stutgården :)

Jeg skal lige høre mere omkring deltajerne omkring dit ønske til massefakturering.

I hvilke forbindelse har du brug for at massefakturere?
Er det mange kunder der skal faktureres for samme ydelse/varer til samme pris?
Evt. i faste intervaller?

Lad mig få lidt mere input så jeg kan danne mig en ide om præcis hvad denne funktion skal kunne?

Venlig hilsen/Best regards

Tabita Edith Lorenzen

Wow Hero & TopGun, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 26 Nov Forslag af Tabita TopGun (9,880 points)
Vi har ca. 60 fakturaer til ca. 25 kunder. De faktureres en gang om måneden. Fakturaerne indeholder forskellige ydelser og da vi fakturerer pr. døgn, så ændrer antallet sig måned for måned. Ydelserne er de samme måned efter måned.

I Axapata havde vi en løsning, hvor vi havde vores fakturagrundlag i Excel og rettede dato og antal og så indlæste det til fakturering.

I Uniconta havde vi en decideret massefaktureringsløsning, hvor alle opgaverne var oprettet som ordrer. Vi rettede antal på alle ordrene og kunne så vi massefakturering fakturere alle fakturaer.

Begge løsninger virkede fint.

Håber det giver mening?

venlig hilsen

Søren
besvaret 27 Nov Forslag af Stutgården (310 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”