Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Kalender i Smart inbox

+1
Hej mej Jer

Når man bruger Smart inbox til at lave automatiske posteringer, så ville det være rart, hvis der i betalingsdatoen var et kalenderikon som kunne åbne kalenderen i stedet for, at man manuelt skal rette datoen og kigge i sin egen kalender. Det er jo tit, at når en faktura har 14 dages betaling, så lander den en lørdag eller søndag og så fejler den i bankimporten, da det ikke er en bankdag. Så derfor tjekker jeg altid datoen inden vi bogfører.

Endnu smartere kunne være, at hvis den kunne se det var en lørdag eller søndag, så retter den tilbage til om fredagen og ikke vælger en weekend som betalingsdato :)

 

/Kristian
i Forslag » Andet af (500 points)

3 Svar

Hej Kristian,

Det er super gode pointer du kommer med her. 

I forhold til den første del, så vil jeg tage den med puljen over ideer vi kan tager fra, når vi arbejder med forbedringer fra jer brugere.

Den sidste del har jeg allerede kigget på før. Det jeg har arbejdet er, at man ved eksport af betalingsfiler vil få muligheden for at rykke til en tilgængelig bankdag. Hvordan vil det virke for dig? 
Tanken er selvfølgelig, at man bruger betalingsdato der, hvor filerne dannes under betalinger, men for mig er det også her, at det giver mening. Det skyldes, at det felt du omtaler i Smart Inbox i bund og grund er forfaldsdato og det ikke er altid, at alle regninger betalinger til forfaldsdatoen. Derfor bliver betalingsdatoen først ændret i forbindelse med betalingen.

Giver det mening for dig? Ellers må du endelig sige til, så vil jeg gøre mit bedste for at give dig svar smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Det lyder som en fin ide :)
Forslag af (500 points)

Hej Kristian, 

Der er nu kommet en kalender på feltet inde i Inbox'en. 
Rigtig god weekend smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej alle i Support m.v.

Jeg er SÅ glad smiley for at I har fået sat den ønskede kalender i Inbox, både i fakturadato og betalingsdato. Har nydt at arbejde med alle mine bilag herefter helligdagene, da jeg bare skulle klikke på dagsdato ved mine Mobilepay indbetalinger, da de jo først kommer i banken i dag. :-)

Hilsen

Charlotte, Mosters2go Danmark

Hej Charlotte, 

Det er jeg rigtig glad for at høre. Det er lige derfor vi er vilde med at lave de her forbedringer direkte fra jer brugere! 

Rigtig god weekend smiley