forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Note-funktionen

+3

Når man opretter en note på en kunde, og indsætter en opfølgningsdato, skal man manuelt tjekke om der er nogle noter som er til forfald/kræver opfølgning - dermed falder brugen af opfølgningsdatoen lidt til jorden. Det ville være en stor hjælp hvis der fremkom en pop-up, blev sendt en mail eller lign. til den som har oprettet noten, på den dag opfølgningsdatoen er sat til. Så undgår man at glemme vigtige datoer for rykker, opfølgning m.m. på kunden.

Hertil ville det også være en opdatering hvis man som bruger selv kan vælge hvilke felter man vil have vist på kunden. Under funktionen "flere" på kunden, kan man yderligere vælge noter, kontaktpersoner, leveringsteder m.m. Det ville hjælpe hvis man selv kunne vælge hvilke informationer man ønsker at se på sine kunder. 

lukket med noten: er besvaret
spurgt 31 Okt i Forslag » e-conomic generelt af Christian Hoffmeyer (1,030 points)
lukket 20 timer siden af Christian Hoffmeyer

1 Svar

hej Christian

Tak for dit feedback.

Jeg tvivler på at vi kommer til at lave emailpåmindelser fra e-conomic. e-conomic er stadig primært et økonomisystem og knap så meget CRM.

Jeg ved ikke om du kender til den funktion som e-conomic har - hvor du kan trække en liste over de noter/påmindelser du har oprettet på kunderne?

Den findes under Mine indstillinger - Noter - Opfølgningsliste.

Vi har et projekt igang der kan gøre det muligt for jer at have lidt indflydelse på hvad der skal vises i kunderne under Salg, men om det lige er de kolonner du ønsker at få vist, der bliver valgbare kan jeg dog ikke love.

Venlig hilsen/Best regards

Tabita Edith Lorenzen

Wow Hero & TopGun, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 4 dage siden Forslag af Tabita TopGun (7,960 points)
overvejes× 117
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”