Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Note-funktionen

+3

Når man opretter en note på en kunde, og indsætter en opfølgningsdato, skal man manuelt tjekke om der er nogle noter som er til forfald/kræver opfølgning - dermed falder brugen af opfølgningsdatoen lidt til jorden. Det ville være en stor hjælp hvis der fremkom en pop-up, blev sendt en mail eller lign. til den som har oprettet noten, på den dag opfølgningsdatoen er sat til. Så undgår man at glemme vigtige datoer for rykker, opfølgning m.m. på kunden.

Hertil ville det også være en opdatering hvis man som bruger selv kan vælge hvilke felter man vil have vist på kunden. Under funktionen "flere" på kunden, kan man yderligere vælge noter, kontaktpersoner, leveringsteder m.m. Det ville hjælpe hvis man selv kunne vælge hvilke informationer man ønsker at se på sine kunder. 

 


Emballage til din webshop - Papkasser, tape, bølgepap, poser, bobleplast og meget mere.
lukket med noten: er besvaret
i Forslag » Andet af (1.1k points)
lukket af

hej Christian

Jeg sidder lige og gennemgår nogle af de indlæg der handler om brug af noter i e-conomic og jeg faldt over dit.

Du har sikkert allerede opdaget det og bruger det måske endda flittigt - men hvis ikke vil jeg ligge gøre opmærksom på at dit ønske faktisk er blevet opfyldt.

Vi har for snart længe siden lavet funktionen Notifikationer og her kan du slå notifikationer på noter, så når de rammer opfølgningsdatoen så får du en påmindelse i e-conomic.

Du må meget gerne vende tilbage med dit feedback til denne funktion. Og nye ønsker er også altid velkomne på forum. Du må også meget gerne kigge på forslagene i Ønskebrønden og give din stemme til de forslag som vil bidrage til de bedste workflow i din dagligdag.

mvh Tabita

1 Svar

hej Christian

Tak for dit feedback.

Jeg tvivler på at vi kommer til at lave emailpåmindelser fra e-conomic. e-conomic er stadig primært et økonomisystem og knap så meget CRM.

Jeg ved ikke om du kender til den funktion som e-conomic har - hvor du kan trække en liste over de noter/påmindelser du har oprettet på kunderne?

Den findes under Mine indstillinger - Noter - Opfølgningsliste.

Vi har et projekt igang der kan gøre det muligt for jer at have lidt indflydelse på hvad der skal vises i kunderne under Salg, men om det lige er de kolonner du ønsker at få vist, der bliver valgbare kan jeg dog ikke love.
Forslag af 🔒 (55.9k points)