forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Saldobalance af flere afdelinger i en rapport

0
Jeg har talt med jeres kundecenter, da jeg har brug for at få en saldobalance af flere afdelinger i en rapport. Der er afdelinger ind i mellem, som ikke skal med i rapporten.

Som det er i dag, er det meget bøvlet med at hente hver rapport frem, for så at kopiere dem ind i hinanden. Det er ikke særligt smart.

Er det helt umuligt med løsning af mit forslag?

Hilsen Marina
spurgt 24 Okt i Forslag » e-conomic generelt af Marina Jensen (120 points)

1 Svar

Hej Mariana

Tak for dit indlæg. Vi har modtaget et indlæg som vedrører samme sag og som du kan se i det link jeg vedhæfter, kan du se, at det er noget vi overvejer

https://forum.e-conomic.dk/30732/kan-traekke-saldobalance-pa-tvaer-af-afdelinger

Rigtig god weekend til dig

Venlig hilsen/Best regards

Susan Jensen

WOW Hero, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

besvaret 25 Okt Forslag af Susan Jensen (20,560 points)
overvejes× 117
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”