Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




markering flere poster på en gang

0
Kunne være en stor hjælp hvis man under f.eks. bankafstemning, udlingning af regninger ved debitorer/kreditorer kunne markere flere linjer på en gang. Fra og til. Istedet som nu at skulle markere hver enkelt post. Giver rigtig mange klik, og belastning af musearm.
i Forslag » Andet af (490 points)

1 Svar

hej Tina

Tak for dit input.

Umiddelbart tror jeg ikke det er noget vi kommer til at lave på nuværende tidspunkt. men jeg kan godt forstå at du ønske mindre tastearbejde med musen.

I bankafstemningen kan du godt markere linjerne uden at bruge musen - hvis du med musen sætter første flueben kan du med pil ned gå til næste linje du vil markere og så med mellemrumstasten sætte fluebenet i den næste postering osv.

I udligning af leverandørfakturaer eller kundefakturaer kan du også udfylde uden mus ved at tabbe dig hen på ikonet - trykke enter og tabbe videre, så skal du enten tabbe dig til enten og op på Udlign valgte eller bruge musen til dette.

Jeg håber at disse fifs kan gøre dit arbejde lidt mere ergonomisk korrekt ;) Ellers vil jeg anbefale en rollermouse, sådan en har jeg selv og er mægtig glad for.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Jeg tilslutter mig til ovenstående efterspørgsel og informerer om at space tasten ikke virker .

Hilsen

Ebbe Hornslet Fysioterapi & Træning
hej Ebbe

Hvor er det du oplever at space tasten ikke virker?

Jeg har lige afprøvet det i bankafstemning og hos mig virker det fint - så du må gerne uddybe hvad du oplever.

mvh Tabita
Spacetasten virker, jeg skulle bare lige finde ud af, at det  ikke var når man havde trykket et flueben til, men at man skulle klikke på posten.

Beklager forvirringen :(

Hilsen

Ebbe
Super duper Ebbe, glad for at du kunne bruge tippet :)