forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Nem adgang til kontaktdata på kunder

0

Desværre er det tit nødvendigt at rykke kunder for betaling...sad

Derfor er det afgørende, at det er nemt at rykke kunder. Følgende kunne optimere processen:

Jeg har et par forslag, som kunne hjælpe i den proces:

  1. Under åbne poster-formularen at kunne se kontaktoplysninger på virksomheden.
  2. Lidt mere avanceret: At man kan markere en kontaktperson som fx bogholderi (da det jo er dem man typisk kontakter) og så bliver kontaktdata for denne person/afdeling + bemærkningsfeltet vist under åbne poster-formularen.
  3. Visse kunder er ekstremt stride. Her kunne det være en fordel at bevare en form for historik, så kan kan registrere kontaktdato, kontaktperson og den aftale man har truffet. Gerne mulighed for at slette bemærkninger efterfølgende når regningerne er betalt. 
Men bare punkt 1 ville hjælpe meget.
 
mvh
Henric Andersen
spurgt 17 Okt i Forslag » Andet af HenricAndersen (190 points)

1 Svar

Hej Henric og tak for dine forslag, 

Ja, det er desværre nødvendigt at rykke ens kunder fra tid til anden. Derfor er det også godt du kommer med inputs til, hvordan vi kan gøre det endnu bedre at arbejde med. 

Til at starte med vil jeg lige lade dit indlæg ligge herinde i et par uger endnu, så andre brugere har mulighed for at byde ind med deres syn på, hvad man kan gøre. 
Ud over det, så jeg kan også se, hvor efterspurgt dine ideer er og på den måde vurdere, hvor kan skabe mest værdi for flest mulige brugere.

Rigtig god weekend smiley


Venlig hilsen/Best regards

 

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 25 Okt Forslag af Jesper Mieritz (86,170 points)
overvejes× 117
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”