Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Nem adgang til kontaktdata på kunder

0

Desværre er det tit nødvendigt at rykke kunder for betaling...sad

Derfor er det afgørende, at det er nemt at rykke kunder. Følgende kunne optimere processen:

Jeg har et par forslag, som kunne hjælpe i den proces:

  1. Under åbne poster-formularen at kunne se kontaktoplysninger på virksomheden.
  2. Lidt mere avanceret: At man kan markere en kontaktperson som fx bogholderi (da det jo er dem man typisk kontakter) og så bliver kontaktdata for denne person/afdeling + bemærkningsfeltet vist under åbne poster-formularen.
  3. Visse kunder er ekstremt stride. Her kunne det være en fordel at bevare en form for historik, så kan kan registrere kontaktdato, kontaktperson og den aftale man har truffet. Gerne mulighed for at slette bemærkninger efterfølgende når regningerne er betalt. 
Men bare punkt 1 ville hjælpe meget.
 
mvh
Henric Andersen
i Forslag » Andet af (200 points)

1 Svar

Hej Henric og tak for dine forslag, 

Ja, det er desværre nødvendigt at rykke ens kunder fra tid til anden. Derfor er det også godt du kommer med inputs til, hvordan vi kan gøre det endnu bedre at arbejde med. 

Til at starte med vil jeg lige lade dit indlæg ligge herinde i et par uger endnu, så andre brugere har mulighed for at byde ind med deres syn på, hvad man kan gøre. 
Ud over det, så jeg kan også se, hvor efterspurgt dine ideer er og på den måde vurdere, hvor kan skabe mest værdi for flest mulige brugere.

Rigtig god weekend smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)