Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




EAN faktura

0
Når vi sender en EAN-faktura, leveres den både som EAN- og PDF-faktura til kunden.

Men virksomhedens interne medarbejder(er) får ingen PDF-faktura, selvom det er angivet under opsætningen af systemet.

Det er uforståeligt, når kunden kan få.
i Forslag » Andet af (26.5k points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

hej Erik

Hvad mener du når du siger at kunden får pdf-fakturaen? Henviser du til at pdf'en kan ses som "side 2" på EAN fakturaen inde i Smart inbox?  For som systemet er sat op så sendes EAN aldrig via mail :)

Men ellers et fint forslag i øvrigt :)

Lad os se hvor mange andre brugere det kunne tænke sig den funktion.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Så forstår jeg ingen ting, eller I skal formulere Jer bedre.

I billedet, hvor vi sender EAN-fakturaen, står der bl.a.:

"Der bliver sendt en PDF-fil med fakturaen og eventuelt vedhæftede bilag sammen med den elektroniske faktura."

Betyder det ikke, at kunden får en PDF-fil?

Men iøvrigt er mit forslag nødvendigt, da de fleste virksomheder, der har sælgere ansat/tilknyttet, altid sender en PDF-fil til relevante personer.
hej igen Erik

Ja det er ikke en pdf kunden modtager på mail, det betyder at original fakturaen (pdf'en) vises som side 2 inden i EAN fakturaen.

Jeg må tilstå at jeg ikke har oplevet stor efterspørgsel efter at pdf'en kan sendes med på mail, så jeg vil gerne afvente mere feedback fra andre brugere før jeg  går videre med dit forslag.

God weekend.

Jamen det, jeg taler om, er, at afsenderens medarbejdere kan få en PDF-fil.

Med den  løsning I har nu, er automatikken væk. Jeg går ud fra, at EAN-fakturering bliver mere og mere udbredt, og dermed skal e-conomic brugere have manuelle rutiner ved siden af.

Har I aldrig hørt om, at f.eks. sælgere modtager kopier af deres fakturerede salg? Det er ellers meget udbredt.

 

Okay så er jeg med på hvad du mener :)

Det er korrekt at når fakturaen sendes på EAN så er der ingen emailmuligheder tilknyttet - ej heller kopi til afsender.

Det er ikke noget jeg har hørt efterspørgsel på, fakturaerne ligger jo i arkivet i e-conomic, hvis man har brug for at finde den igen.

Hvis man gerne vil have finde alle sine fakturaer kan man nemt i arkivet søge på Vores Ref (sælger) og finde alle fakturaer frem, markere dem og sende dem samlet til en ønsket mail :)

Men jeg lader dit forslag ligge og så må vi se hvor mange der giver deres besyv med omkring samme behov for at sælger kan få en kopi til sin mail.

mvh Tabita
Hej.

Jeg synes, at dit svar er lidt tyndt og uerfarent. Forestil dig en virksomhed med 5 sælgere og 100 fakturaer hver dag, hvoraf 50% er EAN-fakturering.

Så er det selvfølgelig "nemt" med lidt daglig manuel efterbehandling. Men det er jo hverken meningen eller løsningen, medmindre man synes, at tilbageskridt er fremtiden.

.. eller at EAN-fakturering hører fortiden til.
EAN-fakturering hører bestemt ikke fortiden til, det vil blive mere og mere almindeligt. Det er også en af de helt store satsninger i e-conomic.

Og dit ønske er blandt de forslag der er taget med i overvejelserne ang. hvordan EAN-fakturering skal fungere i fremtiden.

 

mvh Tabita
hej igen Erik

Vi har ikke glemt dit forslag og sidder netop nu igen og taler om det.

Bare for at jeg forstår dig 100% vil du så fortælle hvordan du i dag har angivet at din sælger modtager en kopi af fakturaen? :)

mvh Tabita
hej Erik

Ønskerbrønden er fuld af gode forslag og dit forslag har ligget i ønskebrønden et år og er blevet vist over 200 gange uden at have fået stemmer fra andre brugere. Vi går derfor ikke videre med dette forslag, men fokuserer ressourcerne på nogle af de forslag, der gør flere brugere glade :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)