forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Tillægsmodul til registrering af finansielle aktiver

+1

Hej Econmic,

Jeg er Superbruger i Economic hos Deloitte.
Jeg har en udviklingsmulighed til jeres program.

Vi laver nemlig en del bogføring for flere hvor der indgår handler med værdipapirer - altså Aktier, Obligationer eller investeringsbeviser.

Tidligere er disse registreret i noget der hed FIE udarbejdet af Deloitte men bliver ikke serviceret mere.

Derfor mangler jeg et modul til registrering af dette. I programmet skal jeg kunne registrere køb, salg og udbytte. Ultimokurser og udregne realiserede og urealiserede tab/gevinster og ellers hvad der er behov for iflg. gældende lov.

Dette forslag er virkelig et projekt, som vil gøre Economic til en af de førende ERP systemer.

spurgt 8 Okt i Forslag » e-conomic generelt af Christolsen (130 points)

1 Svar

Hej og tak for dit indlæg.

Det lyder interessant, men jeg må sige, at umiddelbart prøver vi at holde e-conomic på et relativt simpelt niveau uden for mange komplicerede ekstra funktioner. Vi får rigtig mange gode forslag fra vores kunder. Cirka 1.500 om året. Herudaf har vi mulighed for at udvikle ca. 60-100 forslag om året, så derfor tager vi de forslag som kommer flest kunder til gode.

Jeg vil dog lige lade dit forslag stå åbent en måneds tid, for at se andre kunders tilbagemelding

Rigtig god weekend til dig

Venlig hilsen/Best regards

Susan Jensen

WOW Hero, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

besvaret 11 Okt Forslag af Susan Jensen (21,560 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”