Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Tillægsmodul til registrering af finansielle aktiver

+2

Hej Econmic,

Jeg er Superbruger i Economic hos Deloitte.
Jeg har en udviklingsmulighed til jeres program.


Vi laver nemlig en del bogføring for flere hvor der indgår handler med værdipapirer - altså Aktier, Obligationer eller investeringsbeviser.

Tidligere er disse registreret i noget der hed FIE udarbejdet af Deloitte men bliver ikke serviceret mere.

Derfor mangler jeg et modul til registrering af dette. I programmet skal jeg kunne registrere køb, salg og udbytte. Ultimokurser og udregne realiserede og urealiserede tab/gevinster og ellers hvad der er behov for iflg. gældende lov.

Dette forslag er virkelig et projekt, som vil gøre Economic til en af de førende ERP systemer.

i Forslag » Andet af (140 points)
Jeg bakker i hvert fald op om dette forslag. Jeg kommer til at få brug for en ERP-løsning, der kan håndtere investering i værdipapirer, crowdlending mv. lidt smidigt - det kan da gøres i E-conomic, men det kræver for meget Excel-pilleri ved siden af...

1 Svar

Hej og tak for dit indlæg.

Det lyder interessant, men jeg må sige, at umiddelbart prøver vi at holde e-conomic på et relativt simpelt niveau uden for mange komplicerede ekstra funktioner. Vi får rigtig mange gode forslag fra vores kunder. Cirka 1.500 om året. Herudaf har vi mulighed for at udvikle ca. 60-100 forslag om året, så derfor tager vi de forslag som kommer flest kunder til gode.

Jeg vil dog lige lade dit forslag stå åbent en måneds tid, for at se andre kunders tilbagemelding

Rigtig god weekend til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)