Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Budget

+1
Hej,

Jeg har tidligere talt med jer om, at budget-delen er tung at arbejde med. På min arbejdsplads lægger vi budget ind for hele året og igen, når budgetterne er revideret for 2. halvår.

Især er et revideret budget bøvlet at lægge ind, da man manuelt skal ind på alle konti og slette den gamle periode for at oprette en ny (samme periode) og sætte nye tal ind. Og jeg har en lang kontoplan...

Et forslag kunne være, at man kan vælge at revidere budgettet med et pop-up vindue, hvor man kan rette tallene for en give periode - altså uden at skulle slette perioden. Pop-up vinduet kunne vælges til enten pr mdr, pr kvartal eller pr år

Det kunne også være skønt at have en smidigere adgang til kontoplanen, når man arbejder i budgettet. Lige nu er der mange klik frem og tilbage for at komme til næste konto.

Venlig hilsen

Bettina
i Forslag » Andet af (150 points)

1 Svar

hej Bettina

Tak for dit input.

Du har ret Budget er ikke super smidigt at arbejde med. Jeg tvivler dog på at en forbedring af modulet kommer på tegnebrættet i nærmeste fremtid, så i stedet vil jeg give et fif til hvordan du bedst muligt arbejder med modulet som det er i dag :)

Når du skal indlæse det reviderede budget kan du med fordel starte med at genindlæse dit første budget og sætte flueben i Vend fortegn.

Så går de indlæste budgetposter i 0 og du er klar til at indlæse dit reviderede budget.

Hvad siger du til den løsning? :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)