forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Rykker procedure

+1
Jeg sidder med et problem i jeres rykkermodul.

Jeg kunne godt tænke mig at der var samme "fremgangsmåde" for kontoudtog/rykker 1 som for rykker 1/rykker 2. Sådan så den ved udsendelse af rykker 1 tager højde for om der er udsendt et kontoudtog på de forskellige fakturaer og ikke som i dag hvor den bare tager alt der er over forfaldsdatoen.

F.eks. sidder jeg nu (2/10) og skal sende en rykker ud på en faktura med forfald 10/8 hvor der er sendt et kontoudtog ud. Samme kunde har også fået en faktura med forfaldsdato 30/9 men den er der jo givetvis ikke sendt et kontoudtog på endnu. Men begge kommer ud på rykker 1 - det er ikke så praktisk/rigtigt.

Det ville være rigtig smart hvis det enten tog højde for kontoudtoget eller at man selv kunne pinde ud hvilke fakturaer man vil sende rykker 1 ud på.
spurgt 2 Okt i Forslag » e-conomic generelt af Heidi_L (130 points)
status opdateret 4 Okt af TobiasPinndal

1 Svar

Hej Heidi,

Mange tak for dit forslag. :-)

Det har du helt ret i. Jeg er enig i at man burde skulle kunne specificere rykkere på dato, og dermed kun vælge nogle fakturaer til, som der skal rykkes på. :-) Jeg vil tage det med til vores næste udviklings møde, så vi forhåbentligt kan få det prioriteret op i næste periode af udvikling af bruger ønsker. :-)

Igen, mange tak for dit forslag. :-)

Venlig hilsen/Best regards

 

Tobias Pinndal

Forum Expert, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 4 Okt Forslag af TobiasPinndal (4,120 points)
overvejes× 124
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”