forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Eksport af betalinger

+1
Hej

Er lige begyndt at bruge funktionen vedr. eksport af betalinger til netbank, som jeg tidligere har haft glæde af i C5. Har dog nu erfaret at man ikke selv kan bestemme hvor data fra eksporteret tekstfil placeres i hvilke felter i banken. Hvis jeg betaler en leverandør flere fakturaer som 1 samlet betaling, så placeres fakturanumre i "Identikation til modtager" som kun har plads til et begrænset antal karakterer. Det ville give meget mere mening, hvis det kunne placeres i feltet "Udvidet besked til modtager" hvor der er meget mere plads. Dette medfører så at jeg nu er nødt til manuelt at føre alle fakturanumre ind i dette felt, så modtager kan udligne betaling korrekt.

Har også bemærket at systemet heller ikke kan modregne kreditnotaer når man samler flere fakturaer/kreditnotaer til samlet betaling.

Andre med samme problem eller nogen med en smart løsning?

Til info er det Jyske Bank jeg eksporterer til.
spurgt 19 Sep i Spørgsmål » Import og eksport af data af TBOFFICE (350 points)

2 Svar

Hej og tak for dit indlæg.

Vi har haft dette oppe flere gange og det giver rigtig god mening. Vi vil lige lade dit indlæg stå i 14 dage for at høre andre kunders behov for dette.

Jeg henviser også til nedenstående indlæg fra en af vores andre kunder

https://forum.e-conomic.dk/30520/mulighed-for-laengere-tekst-til-modtager-ved-bankoverforsler

Rigtig god weekend

Venlig hilsen/Best regards

Susan Jensen

WOW Hero, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

besvaret 20 Sep Spørgsmål af Susan Jensen (21,800 points)
Det kan jeg kun nikke ja tak til.
besvaret 20 Sep Spørgsmål af AcCounterpart (480 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”