Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Eksport af betalinger

+1
Hej

Er lige begyndt at bruge funktionen vedr. eksport af betalinger til netbank, som jeg tidligere har haft glæde af i C5. Har dog nu erfaret at man ikke selv kan bestemme hvor data fra eksporteret tekstfil placeres i hvilke felter i banken. Hvis jeg betaler en leverandør flere fakturaer som 1 samlet betaling, så placeres fakturanumre i "Identikation til modtager" som kun har plads til et begrænset antal karakterer. Det ville give meget mere mening, hvis det kunne placeres i feltet "Udvidet besked til modtager" hvor der er meget mere plads. Dette medfører så at jeg nu er nødt til manuelt at føre alle fakturanumre ind i dette felt, så modtager kan udligne betaling korrekt.

Har også bemærket at systemet heller ikke kan modregne kreditnotaer når man samler flere fakturaer/kreditnotaer til samlet betaling.

Andre med samme problem eller nogen med en smart løsning?

Til info er det Jyske Bank jeg eksporterer til.
i Spørgsmål » Andet af (380 points)

2 Svar

Hej og tak for dit indlæg.

Vi har haft dette oppe flere gange og det giver rigtig god mening. Vi vil lige lade dit indlæg stå i 14 dage for at høre andre kunders behov for dette.

Jeg henviser også til nedenstående indlæg fra en af vores andre kunder

https://forum.e-conomic.dk/30520/mulighed-for-laengere-tekst-til-modtager-ved-bankoverforsler

Rigtig god weekend


Hilsen Susan Jensen
Spørgsmål af 🔒 (38.5k points)
Det kan jeg kun nikke ja tak til.
Spørgsmål af (540 points)