Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Mulighed for længere tekst til modtager ved bankoverførsler

0
Når man opretter leverandørfakturaer i kassekladden, og laver én samlet betaling af flere fakturaer og derefter eksporterer til bank via udenlandske betalinger, så er der brug meget mere plads til flere karakterer i modtagertekstfeltet.

Lige nu bliver der kun brugt én linie med omkring 35 karakterer, men der er ofte brug for meget mere tekst, når man for eksempel overfører én samlet betaling på 10 fakturanumre, der alle skal oplyses til modtager.

Grunden til at vi samler ér, at vi ofte skal betale kr. 25,- pr. overførsel til udlandet, - og derfor bliver betalinger til den samme leverandør samlet for at undgå så mange gebyrer.
i Forslag » Andet af (120 points)

1 Svar

Hej Fanny

Tak for din feedback.

Det er fornuft at være bevist om hvordan man minimere unødige omkostninger.

Grunden til at vi primært anvender kort advisering er at der har været størst behov for blot at kunne skrive en kort besked samt at mange banker tager gebyr for lange beskeder, så mange brugere har været kede af at de i ren uvidenhed har skrevet en længere meddelelse og efterfølgende har fået store opkrævninger fra deres bank.

Men måske kan det være en mulighed at gøre det valgbart om man vil have kort eller lang advisering.
Inden jeg går videre med dit forslag, vil jeg dog afvente input fra andre brugere et par uger, for at vurdere hvor stort behovet er for sådan en funktion.

Du hører fra mig igen.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Det vil da være en udmærket løsning, hvis det kunne gøres valgbart om man ønskede kort eller lang advisering. Men det er vigtigt at overførslerne stadig kan ske automatisk, så man ikke manuelt skal ind at godkende hver eneste betalingstekst.

Det er ærgerligt at vi begrænses i udvikling, fordi nogle banker tager gebyr for dette. Vores bank tager ikke gebyr uanset, hvor lange beskederne er. I stedet for at vi begrænses, var det måske bankerne, der skulle være mere tydelige i deres gebyrpolitik overfor deres kunder.

Det er et problem for vores leverandører, at de ikke får oplyst, hvilke bilag der betales sammen med betalingen. Så jeg håber virkelig I kommer i mål med dette ;-)
hej igen Fanny

 

Dit ønske har nu ligget på Forum i en måneds tid uden den store tilslutning fra andre brugere, derfor går vi ikke videre med det i denne omgang.

Dit input er dog altid værdsat og du er mere end velkommen til at skrive på Forum når du en anden gang har feedback.

God weekend.

mvh Tabita