Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Sååå langsomt - lange svartider hos e-conomic lige nu - er der ikke kapacitet nok på jeres servere ?

0
Suk - hårdt at skulle bogføre mange bilag og lave bankafstemning inden momsfristen, når der hele tiden kommer roterende cirkel, hver gang man klikker på en leverandør ...
i Spørgsmål » Andet af (200 points)

1 Svar

Hej Anni,

Først og fremmest er jeg ked af, at du har oplevet lange svartider.
Uden at gå ind i en længere beskrivelse af det tekniske, så skyldes udfordringerne her, at vi lavet en opdatering, som gav udfordringer. Det faldt sammen med momsfristen, hvilket bestemt ikke var heldigt og det er noget vi tager til efterretning til fremtiden. 

Problemet var derfor ikke kapaciteten på vores servere, men var grundet en fejl et andet sted, som gik ud over den hastighed du oplever og i sidste ende også serverene. 

Som bruger er det selvfølgelig ikke så vigtigt, hvorfor det går langsomt, men blot at det skal gå hurtigt. Jeg håber dog det giver lidt mening, hvorfor udfordringen opstod. 

Selvom det er to dage siden du skrev dit indlæg, så vil jeg alligevel gøre dig opmærksom på, at det hele burde køre almindeligt igen nu.

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)