Hej
Jeg sidder og tjekker hver enkelt faktura for fejl. Vores fakturaer er ret kompliceret, med mange sagsnumre og dage på. Derfor taster jeg først alt ind, og når jeg så skal bogføre, så åbner jeg hver enkelt faktura og tjekker at det hele står rigtigt, og at alt stemmer i forhold til de arbejdssedler jeg sidder med. Jeg synes på denne måde jeg har en bedre føling med at have tjekket hver enkelt faktura grundigt.
Jeg ved at man kan bogføre samlet og her også ændre fakturadato samlet, men jeg synes mit overblik forsvinder lidt ved denne måde. Og ja jeg kan også udvide linjerne, men jeg vil gerne åbne fakturaen for at se om det står som det skal. Det synes jeg ikke jeg får overblik over når jeg bare udvider linjerne. Samtidig kan man ikke rette fakturaen når man udvider linjer, så skal man ind på fakturaen, tilbage til forside, udvide linjer igen og finde den faktura man var når til - virkelig omstændigt.
Meget af det handler jo nok om hvordan man plejer at gøre, men jeg synes nu stadigvæk det kunne være smart at kunne ændre på en gang på forsiden og så efterfølgende tjekke og bogføre hver enkelt.
Selvfølgelig hvis jeg er den eneste der har dette ønske, så er det jo meget at sætte igang, men det kunne jo være der sad andre i det skjulte der havde samme ønske, så kunne man jo håbe de bød ind
Mvh Janet