forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

0 linier i balance

0

Når der udskrives balancer med en periode i 2019 sammenlignet med 2018 - sker det ofte at der er 0 linier. Har forespurgt hvorfor og fået at vide at: 

"Hvis der året før har været postering på kontoen - selvom disse går i 0 - så fremkommer linierne i saldobalancen"   

Det må så være posteringer fra 2017

Det giver absolut INGEN mening. 

Er det ikke muligt at disse 0 linier kan skjules???????????????

Der er selvfølgelig ikke x af i vis 0 linier. 

Helle

spurgt 21 Aug i Forslag » e-conomic generelt af Hellas (210 points)

2 Svar

Bedste svar
Hej Jesper eller hvem det nu måtte være

Jeg har selvfølgelig ikke x af i: Vi konti med 0-sado

Vi er administrator på mange kunder og det sker ofte af der vises 0 linier

Sidder lige pt. med en balance med et afsnit der bare er 0

Har endvidere 5 bank konti der er med 0 i alle 4 kolonner (Blot et udpluk af dem i den her ene kunde)

Lad mig lige høre hvad vi kan gøre - jeg har nogle stykker der rykker for balancer uden 0, da vi ikke kan sende dem ud til vores kunder som de ser ud.

Mvh Helle Majland
besvaret 10 Sep Forslag af Hellas (210 points)

Hej Helle, 

Jeg er ikke helt sikker på, hvad du ser på din skærm, men alle 0-konti burde ikke komme med, hvis ikke der er sat flueben her: 

Har du flueben her? Hvis ikke så må du meget gerne skrive tilbage, så kan vi gå et spadestik dybere smiley

Venlig hilsen/Best regards

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 30 Aug Forslag af Jesper Mieritz (85,250 points)
overvejes× 114
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”