Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Opskrivning af aktiver i tillægsmodullet anlægskartotek

0

Hej e-conomic,

Der bør laves en funktion der gør det muligt at opskrive ens aktiver i anlægskartoteket. Jeg har flere kunder der køber og sælger grunde eller ejendomme, hvor den eneste metode jeg har nu for at opskrive deres aktiver er ved at lave et "fiktivt" salg og så oprette aktivet igen med den nye værdi samme dag. Dette er besværligt af flere grunde og især når det kommer til reguleringen af de allerede foretaget afskrivninger. Anlægskartoteket ligger endda allerede selv op til at have en opskrivningsfunktion under kolonnen i: rapporter/ anlægskartotek/ "Kostpriser / opskrivninger" (selvom det ikke er muligt at lave en opskrivning?).

Håber denne funktion vil blive lavet, men forbliver pessimistisk da jeg kan se at dette problem allerede blev bragt til jeres opmærksomhed i 2013 https://forum.e-conomic.dk/9320/opskrivning-af-anlaegsaktiv.

I er og forbliver stadig det bedste regnskabsprogram jeg længe har arbejdet med! Håber ikke at I tvinger mig til at gå tilbage til excel eller et andet program for at have styr på mine anlægsaktiver :)

God dag til jer!

Med venlig hilsen

Niclas 

i Forslag » Andet af (120 points)

2 Svar

Hej Niclas

Tak for dit indlæg som jeg synes giver rigtig god mening.

Jeg vil prøve at tage det med til vores udviklere i næste måned, for at høre om det evt. er noget der kan lade sig gøre.

Du hører fra mig, når jeg ved lidt mere

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)

Hej Niclas, 

For at give dig en opdatering på din sag her. 

Som det ser ud lige nu, så er opskrivning af aktiver ikke et af de punkter vi kommer til at arbejde med. 
Jeg kan sagtens forstå behovet for det, men jeg vil også være klar omkring, hvordan planerne ser ud lige nu. 

Du skal dog have tak for dit input. Det er altid værdsat at få feedback fra jer, der bruger programmet.

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)