Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bedre søgemulighed i varenavn

+3
Hej!

Er det muligt at ændre søgeindstilingerne for når man søger i sine varer??

Som det er nu skal jeg søge på varens "korrekte navn", eksempelvis "Trøje, L, Brun, Højhalset". Kan man gøre det således at jeg kan søge på "Trøje brun", og så stadig finde alle de varer der har disse ord som en del af deres navn? Altså således at søgefunktionen finder alle varer der har helt eller delvist de søgte ord i deres navn.

Grunden til jeg spørger er at jeg netop har importeret en ny prisliste, hvilket betyder jeg har mere end 1000 varer. Det er lidt svært at huske det "korrekte" varenavn på alle, når jeg skal fakturere.
i Forslag » Andet af (170 points)

2 Svar

hej Laila

Tak for dit input.

Jeg kan godt se det kunne være en fordel for dig at kunne søge mere bredt i varekartoteket. Jeg lader dit forslag stå et par uger for at se om andre brugere har samme behov som dig, før jeg tager stiling til om det er noget vi skal gå videre med :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Det ville lette meget med flere søgekriterier.  Skal f.eks finde en cigaret der hedder LA mellem 5000 varenumre.  IKKE let. For mig kunne varegruppen hjælpe med at begrænse søgningen.

Kan man søge en vare med EAN koden ?
Hej igen

Et lille trick der kan hjælpe dig er at søge LA*  når du søger med stjerne efter vises kun de resultater der indeholder præcis det ord og ikke fx LAkrids eller LAgen.

Man kan ikke søge på EAN nummer, men lad mig lige vende dit forslag med baglandet og så hører du fra mig igen om et par uger.

mvh Tabita

Hej Laila,

Vi er ved at gå alle vores gode forslag gennem og vi står i den heldige situation, at vi har rigtige mange forslag at vælge mellem. Det betyder dog også, at ikke alle forslag kan blive til virkelighed og vi derfor er nødt til at fjerne nogle. 

Her er dit forslag en af dem, som ikke kommer med videre for nu. Det er selvfølgelig rigtig ærgerligt, men jeg ville alligevel give dig en tilbagemelding på, at vi ikke kommer til at arbejde videre med lige præcis dette forslag. 

Du er meget velkommen til fortsat at stemme og bakke op omkring dem vi fortsat har på listen herinde.

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)