forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Bedre søgemulighed i varenavn

0
Hej!

Er det muligt at ændre søgeindstilingerne for når man søger i sine varer??

Som det er nu skal jeg søge på varens "korrekte navn", eksempelvis "Trøje, L, Brun, Højhalset". Kan man gøre det således at jeg kan søge på "Trøje brun", og så stadig finde alle de varer der har disse ord som en del af deres navn? Altså således at søgefunktionen finder alle varer der har helt eller delvist de søgte ord i deres navn.

Grunden til jeg spørger er at jeg netop har importeret en ny prisliste, hvilket betyder jeg har mere end 1000 varer. Det er lidt svært at huske det "korrekte" varenavn på alle, når jeg skal fakturere.
spurgt 13 Aug i Forslag » e-conomic generelt af LailaH (140 points)

Venligst log på eller opret profil for at svare på dette indlæg.

i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”