Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Hvordan bedst at forbinde Mobilpay

0
Jeg er ny i vores kirkeråd og vi vil gerne hæve vores brug af e-conomic, dvs. tættere forbindelse med bank regnskab og mindre manuelt indtastninger. Vores revisor siger at Mobilpay er svært at lave om pga. indbetalinger kommer kun en gang om dagen uden forklaring, og de kraver manuelt indtastning.

Jeg har kigget igennem jeres videoer, men har ikke fundet noget særligt til Mobilpay. Har I mere vejledning til Mobilpay, og hvordan forbinder I jeres Mobilpay indbetalinger?
i Spørgsmål » Andet af (120 points)

1 Svar

hejsa

Tak fordi du skriver til os når der er noget du grubler over og dejligt at du ønsker at udnytte e-conomics funktioner endnu mere :)

For at komme med et god forslag til hvad I skal stille op med Mobilepay så har jeg brug for lidt mere input om hvilke transaktioner der kommer ind i jeres bank via Mobilepay og skal disse transaktioner kædes sammen med en faktura? eller blot bogføres som en indtægt/udgift?

Lad mig høre fra dig.

Du er også meget velkommen til at kontakte os direkte i supporten og få en snak med os der :)
Spørgsmål af 🔒 (55.9k points)
Kære Tabita

De fleste af vores Mobilpay er små betalinger til kaffe eller donationer. Det er lige meget at samle dem om dagen. Men i fremtiden, skal vi gerne udvide Mobilpay til større tilskud som vil have CPR til at matche. En gang imens, er der enkelt Mobilpay som skal notere.

Lige nu, har vi ikke noget butiksalg.
hej igen

På nuværende tidspunkt har vi ikke en integration til MobilePay der gør det nemt at registrere CPR numre med mere. Det er heller ikke lige på beding, da MobilePay skal være med på sådan et samarbejde.

Men det ville da være ideelt da MobilePay er virkelig udbredt som betalingsmiddel og e-conomic er Danmarks største regnskabsprogram, så det er da et match made in heaven. Lad os håbe at MobilePay får øjnene op for det en dag, til glæde for alle vores brugere.

God sommer fra Tabita