Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




"Smart" inbox - som ikke er særlig smart

+3
Er jeg den eneste som ikke er fan af den nye smart inbox?

Siden jeg overgik til det nye smart inbox, synes jeg kun det er blevet dårligere og dårligere. Jeg har KÆMPE problemer med at få vist bilagene i min indbakke. Jeg skal klikke ind og ud utallige gange, før jeg kan se dem.

Aflæsningen af bilag fungerer også dårligt. det er vel kun rundt regnet 10% af de informationer der skal aflæses, som aflæses korrekt.

Når det så lykkes mig at få vist bilag, så er systemet nu begyndt at hoppe tilbage til forsiden af indbakken hver gang jeg har registreret et bilag, i stedet for bare at gå automatisk videre til næste. Samtidig med dette, så springer den nu hver gang over på "Vedhæft til postering" i stedet for "Opret ny postering" når man efterfølgende skal registrere flere bilag, hvilket medfører en masse unødvendigt brug af musen.

Til sidst er det også møgirriterende at systemet ikke længere opfanger, hvis man taster en faktura, som tidligere er tastet.

E-conomic, jeg synes virkelig der er meget at arbejde med i forhold til at få brugervenligheden tilbage.
i Spørgsmål » Andet af (380 points)
Tidligere overførtes noten som tekst ved "smart" inbox. - Nu skal man selv indtaste teksten, kan det ikke rettes tilbage?

2 Svar

Hej og tak for dit indlæg.

Vi er rigtig glad for din tilbagemeldning om de udfordringer du har.

Vi samler alle tilbagemeldinger i en liste og tager dem hurtigst muligt videre vores folk der allerede arbejder på at udbedre de "bugs" der er i smart inbox.

Hilsen Susan Jensen
Spørgsmål af 🔒 (38.5k points)
Tidligere overførtes noten som tekst ved "smart" inbox. - Nu skal man selv indtaste teksten, kan det ikke rettes tilbage?
Vi har de samme udfordringer, vi har prøvet at komme igennem til E-conomic, men de tager det ikke seriøst, vi har over 100 bilag pr dag, fraråder alle at tage smart inbox

 

DET ER HAMRENDE DÅRLIG SERVICE
Spørgsmål af (140 points)
Jeg har simpelthen også kæmpe udfordringer, havde jeg vidst hvad jeg ved nu, havde jeg også ventet til det var færdigudviklet.