Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Advarsel om overskredne saldoer

+1

Hej. Et forslag som jeg og mine kollegaer ville ønske blev implementeret er en stærkere "advarsel" til vores sælgere, hvis en debitor har stor forfalden saldo eller er over deres kreditmaksimum. På nuværende tidspunkt kommer der kun et par linjer når der oprettes en ordre som er nem at overse (se billede). Vi vil gerne have en funktion man kan slå til, så udstederen af ordren/fakturaen aktivt skal bekræfte at vedkommende har set saldoens status for debitoren, inden ordren bliver oprettet. Håber dette kan blive gennemført.

Pft. og god dag.

i Forslag » Andet af (170 points)

2 Svar

Hej og tak for dit forslag,

Jeg kan godt forstå, hvad du gerne vil. Bare til en information, så kan du også inden bogføring se dette oppe til højre i fakturakladden. 

I forhold til en implementering af dette, så vil jeg lade dit foreslag stå herinde lidt, så jeg kan få et bedre indtryk af, hvor mange, der også ønsker denne mulighed.

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Ja, det kan jeg se. Men det er sådan noget som sælgere vil ignorere og sige de ikke har set. Alternativt kunne der være en 'midlertidig spærring' hvis der ikke måtte oprettes flere ordre på kunden indtil forfalden saldo var betalt. Hvis jeg spærrer kunden bliver den helt væk så sælger slet ikke kan finde debitor.
Forslag af (170 points)

Hej igen, 

Jeg kan sagtens forstå, at I gerne vil være sikre på ikke at sende mange ordre afsted mod en kunde, der har oversiget kreditmaksimum. 

Selve den advarsel i får i forhold til kreditmaksimum er noget vi har udbygget på baggrund af forslag fra jer brugere. Dengang vi kiggede på, så havde vi andre tanker om at gøre det endnu mere synligt ved hjælp af et notifikationssystem. Dengang var vores program dog ikke gearet til at arbejde med notificeringer. 

Det er dog ikke noget vi har opgivet og det er noget vi har planer om at kigge på igen i fremtiden. Til den tid vil det helt sikkert give mening at tage denne sag op igen.

Grunden til jeg vil vente til den tid er, at vi ikke har fået en ret stor efterspørgsel på lige præcis den type af notificering eller advarsel af kreditmaksimum. Derfor vil jeg for nu ikke tage den med i videre vores pulje af forslag, da vi har andre forslag, som en større del af vores brugere har ønsket. 
Dermed ikke sagt vi afviser det permenent, men det bliver ikke lige i den nærmeste fremtid. 

Rigtig god dag smiley

Det er et rigtig dårligt svar!

Funktionen mangler - I forholder jer til, hvor mange der kan bruge TIMER på at surfe gennem jeres forum. I burde hellere vurdere, om forslaget giver mening, vil forbedre jeres system og gøre dagligdagen lettere for jeres brugere.

Det er en stor mangel, at vi ikke kan blokere for fakturering.

I vores tilfælde ikke så meget på grund af udeståender, men mere for at kunne arbejde med e-conomics manglende mulighed for månedsfakturering.

Uanset om behovet er det ene eller det andet, så SKAL et økonomisystem da kunne kreditspærre!!!