Hej igen,
Jeg kan sagtens forstå, at I gerne vil være sikre på ikke at sende mange ordre afsted mod en kunde, der har oversiget kreditmaksimum.
Selve den advarsel i får i forhold til kreditmaksimum er noget vi har udbygget på baggrund af forslag fra jer brugere. Dengang vi kiggede på, så havde vi andre tanker om at gøre det endnu mere synligt ved hjælp af et notifikationssystem. Dengang var vores program dog ikke gearet til at arbejde med notificeringer.
Det er dog ikke noget vi har opgivet og det er noget vi har planer om at kigge på igen i fremtiden. Til den tid vil det helt sikkert give mening at tage denne sag op igen.
Grunden til jeg vil vente til den tid er, at vi ikke har fået en ret stor efterspørgsel på lige præcis den type af notificering eller advarsel af kreditmaksimum. Derfor vil jeg for nu ikke tage den med i videre vores pulje af forslag, da vi har andre forslag, som en større del af vores brugere har ønsket.
Dermed ikke sagt vi afviser det permenent, men det bliver ikke lige i den nærmeste fremtid.
Rigtig god dag