Hej Tabita,
Tak for svar, men jeg tror ikke helt du forstår hvad jeg mener.
Vi har en kunde "hovedafdeling" der har adskillige afdelinger rundt omkring i Danmark - der skal altid faktureres til hovedafdelingen
I mangel af at det ikke er mulig)t at tilknytte afdelinger under en "hovedkunde" i e-conomic, har i stedet oprettet leveringssteder (afdelinger) under "hovedkunden"
I hver afdeling er der flere forskellige personer der bestiller hos os. (kontaktpersoner, som kun kan oprettes under kunden) - Alle kontaktpersoner er oprettet med; send kopi af ordre.
Når der skal sendes ordrebekræftelse til kunden, kommer alle kontaktpersoners mailadresse på ordrebekræftelsen, og jeg skal manuelt slette dem, som ikke skal have en kopi af ordrebekræftelsen. - Jens i afdeling 7, er jo lige glad med hvad Kurt i afdeling 16 har bestilt.
Mit ønske er at det er valgt kontaktperson, der styrer hvilken mailadresse der benyttes til kopi af ordrebekræftelse.
Vedr, mit bonusønske går dette på, at når jeg har valgt leveringssted (afdeling) - Så er det kun de kontaktpersoner der er knyttet til denne afdeling der vises.