forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Ændringsforslag til betalingsmodulet

0
Jeg har et meget irriterende og tidskrævende problem med betalingsmodulet. Min forgænger har oprettet en afdeling og har bogført på denne afdeling. Når jeg så laver betalinger, følger afdelingen ikke med over i kassekladden. Så jeg skal sidde og sætte afdeling på hver eneste betaling efterfølgende, for at kunne bogføre mine betalinger. Der må da være andre end mig, der oplever denne fejl? Jeg har fået at vide i Chatten, at det er rigtigt nok, at systemet ikke kan håndtere dette. Jeg kan heller ikke fjerne afdelingen, når der er bogført på den, selv om jeg ikke bruger den til noget. Kære e-conomic - venligst hjælp en travl bogholder med dette. Jeg har problemet i 3 e-conomic-brugere.
spurgt 12 Jun i Forslag » e-conomic generelt af Fjante22 (120 points)

2 Svar

Fjern tvungen afdeling på de statuskonti, som betalingerne vedrører. Typisk bankkontoen.
besvaret 12 Jun Forslag af Erik Jensen (24,130 points)
Hej og tak for dit indlæg.

Jeg må give Erik Jensen ret. Hvis du fjerner tvunget afdeling på bankkontoen, så skulle du slippe for denne udfordring. Jeg er heller ikke helt sikker på, hvorfor i har afdelinger på bankkontoen, men måske der er en nærmere forklaring på det.

Ser frem til at høre fra dig

Venlig hilsen/Best regards

Susan Jensen

WOW Hero, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

besvaret 18 Jun Forslag af Susan Jensen (20,960 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”