Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Ændringsforslag til betalingsmodulet

0
Jeg har et meget irriterende og tidskrævende problem med betalingsmodulet. Min forgænger har oprettet en afdeling og har bogført på denne afdeling. Når jeg så laver betalinger, følger afdelingen ikke med over i kassekladden. Så jeg skal sidde og sætte afdeling på hver eneste betaling efterfølgende, for at kunne bogføre mine betalinger. Der må da være andre end mig, der oplever denne fejl? Jeg har fået at vide i Chatten, at det er rigtigt nok, at systemet ikke kan håndtere dette. Jeg kan heller ikke fjerne afdelingen, når der er bogført på den, selv om jeg ikke bruger den til noget. Kære e-conomic - venligst hjælp en travl bogholder med dette. Jeg har problemet i 3 e-conomic-brugere.
i Forslag » Andet af (160 points)

2 Svar

Fjern tvungen afdeling på de statuskonti, som betalingerne vedrører. Typisk bankkontoen.
Forslag af (26.5k points)
Hej og tak for dit indlæg.

Jeg må give Erik Jensen ret. Hvis du fjerner tvunget afdeling på bankkontoen, så skulle du slippe for denne udfordring. Jeg er heller ikke helt sikker på, hvorfor i har afdelinger på bankkontoen, men måske der er en nærmere forklaring på det.

Ser frem til at høre fra dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)