Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Ny inbox

+1
Hejsa.

Er netop skiftet over til jeres nye inbox.

Jeg forstår ikke helt det smarte ved den nye inbox.

I min verden giver det ekstra museklik for at se en given faktura. (+ et ekstra museklik for at komme væk igen)

Kontaktede jeres chat for at høre hvad der var galt med mig system for kunne simpelthen ikke se andet end at det måtte være en fejl det pludselig så sådan ud.

Her fik jeg af vide at det var for at give bedre overblik, men over hvad??

Jeg kan se en dato, et navn som i mange tilfælde blot består af ordet faktura og et nummer, så kan jeg se hvem der har sendt filen og en note som i 9 ud af ti tilfælde fortæller det samme som kolonnen med navnet (nemlig at det er en fakura) Det er 10/10 bilag iøvrigt vi scanner ind så det kommer ikke som nogen overraskelse). Det vil sige de oplysninger som skulle give et overblik er i bund og grund oplysninger jeg ikke kan bruge til noget som helst i henhold til selve bogføringsarbejdet.

Som jeg ser det har i givet mig et ekstra skærmbillede med fuldstændig ligegyldig info jeg skal forholde mig til.

Kan i forklare mig hvor i ser det smarte i den nye inbox frem for den gamle+? Kan jeg evt. på nogen måde få den gamle igen?

Med venlig Hilsen

Nordjysk Grundvandssænkning

Daglig leder

Christian Andreasen
i Spørgsmål » Bilagshåndtering af (130 points)
se nedenfor

1 Svar

Hej Christian, 

Jeg er rigtig ked af, at du har den oplevelse af det nye design. Vi har i fællesskab med en del brugere testet og udvikle en ny version, som skulle skabe mere værdi. Det er selvfølgelig rigtig ærgerligt, at den ikke passer til arbejdsgang, men jeg tror på, at det nye design vil gavne langt størstedelen af vores brugere. 

Jeg er ikke helt med på, hvordan du beskriver, at der skal hoppes frem og tilbage? Vil du ikke prøve at beskrive, hvordan du arbejder og hvad klikker på, når du kommer ind i Smart Inbox? Så kan jeg prøve at vurdere, hvordan vi kan optimere det bedst muligt og måske endda gøre det endnu bedre end det var før wink

 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)

Jeg hyler med her - dog synes jeg følgende det er et mega problem - når jeg åbner en vareleverandørfaktura, så bruger jeg tab-tasten for at hoppe fra felt til felt - jeg har før efterspurgt genveje så man ikke behøvede at skulle tabbe igennem alle felter, dette blev afvist. Men det her er da noget værre ged. nu han jeg godt åbne - vedhæft bilag med tab+enter, men så står den auto på lokale bilag og der står den fast - jeg bruger ikke lokale bilag - jeg bruger kun bilag fra ubehandlet - så nu skal jeg igen til at bruge mus og det er umuligt at tabbe ned til det bilag man vil vedhæfte - + at visningen af bilagene er alt for lille - lig Christian skal jeg også bruge det der står i enmelinjen -  der er også et problem når man har vedhæftet bilaget, så kan man ikke åbne det igen, som man kunne før - nu kan man kun slette - hvordan skal man kunne tjekke at det er det rigtige bilag, når man ikke kan åbne det - undskyld med det kan der bare ikke være et brugerpanel der har sagt god for - hvordan kommer man i det der panel - jeg stiller gerne op så der ikke bliver lavet sådan noget igen og hvor er det opslag der har ønsket at vi nu skal til at bruge musen endnu mere.

JEG ER IKKE BEGEJSTRET - og det virker igen som om at der er blevet fixet noget der ikke var i stykker

Hej Doris,

Du nævner her flere ting. Jeg vil derfor lige starte med din bemærkning om brugerpanel. Du er meget velkommen til at komme i den gruppe til fremtiden projekter. Hvis du sender en mail til info@e-conomic.dk - att. Jesper Mieritz, så sender jeg den lige videre til dem, der står for det.

I forhold til de andre ting du nævner, så kan du, når du arbejder med et bilag, bruge piletasterne til at hoppe frem og tilbage mellem bilag, så du ikke skal bruge musen til at gå frem og tilbage mellem de forskellige bilag. 
I forhold til at se bilaget, så har vi ændret i zoomfunktionen, så den er blevet anderledes.

Jeg er ikke helt overbevist om det svarer på hele din problemstilling, men du er meget velkommen til at følge op og uddybe, hvad du tænker om det hele smiley

Hej Jesper

desværre får jeg ikke svar på hvordan jeg kommer fra lokale bilag til ubehandlede uden at bruge mus - når jeg skal vedhæfte et bilag?

jeg kan også se at I har mega loadingproblemer - har talt sek. jeg kan først se mine bilag under ubehandlede efter 5 sek - det er godt nok lang tid at vente

før kunne man åbne bilaget fra vareleverandørfakturaen - det kan man heller ikke mere og det er rigtig dårligt

Jeg forstår ikke det her - der kan umuligt være nogle der har ønsket denne opdatering - eller lad mig kalde den en neddatering - den giver bare meget mere arbejde til os
Hej igen Doris,

Jeg skal lige være helt sikker her. Snakker vi om vedhæftning til vareleverandørfaktura, eller om selve Inbox'en? Det er nemlig to forskellige ting selvom det begge omhandler bilag.

Hvis vi taler om vedhæftning af vareleverandørfaktura, så kan jeg godt se din pointe i, at man skal bruge musen for at hoppe mellem at vedhæfte lokal og fra udbehandlede.
Hej Jesper

ja det er i vareleverandørfak - det er lige som om det kun drejer sig om de lokale bilag nu, jeg bruger aldrig lokale bilag, sender dem altid til mit indscanningssystem - og jeg kører rigtig mange bilag igennem, så det belaster armen og sætter hastigheden ned at man skal bruge mus. - det var jo ok før hvorfor har I pillet ved måden at behandle ubehandlede på??? og så tror jeg at den der superting med den rigtige vinduesstørrelse I fik lavet med at de vinduer der åbner når man skal tilknytte en vare er forsvundet igen - jeg skal igen rykke i dem for at kunne tilgå felterne med flueben.

ang disse vinduer, hvis I flyttede fluebensfelt og antalsfelt helt over til venstre, så blev vi fri for at sidde der og rykke vinduet større - mega tidskrævende
Hej igen Doris,

Jeg samler løbende feedback ind til næste kvartal, hvor vi ser på forbedringer. Jeg vil tage din feedback med der. Når vi kommer til midten af september, så vurderer vi, hvad vi helt præcis skal kigge på, men din feedback bliver vendet til den tid :)
Hej Jesper

Godt I kikker på alle de fejl, der er ved opdateringen, men meget beklageligt, at vi brugere kommer til at spilde/bruge rigtig lang tid i 3-4 mdr. på at bogføre inden I får løst problemerne. Ville ønske, I lod være med at rette i noget, som i øvrigt virkede helt upåklageligt. Og når nu I ikke kan lade være med det, altid afsætter holdet til at rette op på de fejl I genererer hurtigst muligt. Det bedste ville jo være at I gør mere ud af at teste, så de største fejl er rettet inden I opdatere.

Hej Doris, 

Jeg er helt enig med dig. Nye tiltag skal altid være bedre end de gamle og jeg skal nok gøre hvad jeg kan for at vi får bygget det bedst muligt.

 Rigtig god dag smiley

hej jesper

skal høre om der snart er en løsning på vej ang. jeres fejl i den opdatering I lavede i bogfør vareleverandør faktura - er snart ved at få en musearm af den opdatering
Hej Doris,

Vi har haft nogle udfordringer med det nye design, hvor der har været fejl i koden. De har haft den største prioritet den sidste stykke tid, men vi er ved at være i mål med det vi betragter som fejl, hvor koden ikke gør som tiltænkt.

Når vi er i mål med det, så kigger vi mod de ting, hvor opdateringen har givet mindre hensigtsmæssige arbejdsgange, så for nu har der været andre områder i Inbox og Smart Inbox, hvor vi har lagt ressourcer i at få det til at spille.
Hej Jesper
jeg er rigtig ked af, at du kalder dette problem en mindre uhensigtmæssig arbejdsgang. Den fejl I lavede ved kun at fokusere på at det er nemt at vælge lokale bilag, hvor ubehandlede ikke kan nås med tab-tasten. Det er på ingen måder en mindre ting - det er på alle måder en stor belastning for musearmen, men tiden brugt pr bogført vareleverandørfak er sat betydelig op efter I har lavet fejlen - kort sagt please få nu lavet den genvej til Ubehandlede, den var der før I pillede ved tingene, og hvem har ønsket at vi ikke skal have en genvej???. Håber du forstår alvoren i dette.
Jeg forstår heller ikke hvorfor lokale bilag skal have 1. prioritet, man har vel booket sig på scanningsystemet for at bruge dette eller?
Hej igen Doris,

Hvis du har lyst til det, så kan vi ringe dig op og tage en snak omkring hele problemstillingen. Så kan vi få helt styr, hvordan du arbejder og hvilke steder vores arbejdsgang ikke er optimal. Vi er allerede i gang med dette, så det kunne være rigtig fedt, hvis vi også havde mulighed for at få dine inputs med på området.
En gang i mellem er det nemmere at snakke sammen omkring det i telefonen, så vi kommer helt til bunds i det.

Hvis du er interesseret i det, så må du meget gerne sende en mail til info@e-conomic.dk att. Jesper Mieritz.