Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Ny inbox

+1
Hejsa.

Er netop skiftet over til jeres nye inbox.

Jeg forstår ikke helt det smarte ved den nye inbox.

I min verden giver det ekstra museklik for at se en given faktura. (+ et ekstra museklik for at komme væk igen)

Kontaktede jeres chat for at høre hvad der var galt med mig system for kunne simpelthen ikke se andet end at det måtte være en fejl det pludselig så sådan ud.

Her fik jeg af vide at det var for at give bedre overblik, men over hvad??

Jeg kan se en dato, et navn som i mange tilfælde blot består af ordet faktura og et nummer, så kan jeg se hvem der har sendt filen og en note som i 9 ud af ti tilfælde fortæller det samme som kolonnen med navnet (nemlig at det er en fakura) Det er 10/10 bilag iøvrigt vi scanner ind så det kommer ikke som nogen overraskelse). Det vil sige de oplysninger som skulle give et overblik er i bund og grund oplysninger jeg ikke kan bruge til noget som helst i henhold til selve bogføringsarbejdet.

Som jeg ser det har i givet mig et ekstra skærmbillede med fuldstændig ligegyldig info jeg skal forholde mig til.

Kan i forklare mig hvor i ser det smarte i den nye inbox frem for den gamle+? Kan jeg evt. på nogen måde få den gamle igen?

Med venlig Hilsen

Nordjysk Grundvandssænkning

Daglig leder

Christian Andreasen
i Spørgsmål » Bilagshåndtering af (130 points)
se nedenfor

1 Svar

Hej Christian, 

Jeg er rigtig ked af, at du har den oplevelse af det nye design. Vi har i fællesskab med en del brugere testet og udvikle en ny version, som skulle skabe mere værdi. Det er selvfølgelig rigtig ærgerligt, at den ikke passer til arbejdsgang, men jeg tror på, at det nye design vil gavne langt størstedelen af vores brugere. 

Jeg er ikke helt med på, hvordan du beskriver, at der skal hoppes frem og tilbage? Vil du ikke prøve at beskrive, hvordan du arbejder og hvad klikker på, når du kommer ind i Smart Inbox? Så kan jeg prøve at vurdere, hvordan vi kan optimere det bedst muligt og måske endda gøre det endnu bedre end det var før wink

 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)

Hej Doris, 

Jeg er helt enig med dig. Nye tiltag skal altid være bedre end de gamle og jeg skal nok gøre hvad jeg kan for at vi får bygget det bedst muligt.

 Rigtig god dag smiley

hej jesper

skal høre om der snart er en løsning på vej ang. jeres fejl i den opdatering I lavede i bogfør vareleverandør faktura - er snart ved at få en musearm af den opdatering
Hej Doris,

Vi har haft nogle udfordringer med det nye design, hvor der har været fejl i koden. De har haft den største prioritet den sidste stykke tid, men vi er ved at være i mål med det vi betragter som fejl, hvor koden ikke gør som tiltænkt.

Når vi er i mål med det, så kigger vi mod de ting, hvor opdateringen har givet mindre hensigtsmæssige arbejdsgange, så for nu har der været andre områder i Inbox og Smart Inbox, hvor vi har lagt ressourcer i at få det til at spille.
Hej Jesper
jeg er rigtig ked af, at du kalder dette problem en mindre uhensigtmæssig arbejdsgang. Den fejl I lavede ved kun at fokusere på at det er nemt at vælge lokale bilag, hvor ubehandlede ikke kan nås med tab-tasten. Det er på ingen måder en mindre ting - det er på alle måder en stor belastning for musearmen, men tiden brugt pr bogført vareleverandørfak er sat betydelig op efter I har lavet fejlen - kort sagt please få nu lavet den genvej til Ubehandlede, den var der før I pillede ved tingene, og hvem har ønsket at vi ikke skal have en genvej???. Håber du forstår alvoren i dette.
Jeg forstår heller ikke hvorfor lokale bilag skal have 1. prioritet, man har vel booket sig på scanningsystemet for at bruge dette eller?
Hej igen Doris,

Hvis du har lyst til det, så kan vi ringe dig op og tage en snak omkring hele problemstillingen. Så kan vi få helt styr, hvordan du arbejder og hvilke steder vores arbejdsgang ikke er optimal. Vi er allerede i gang med dette, så det kunne være rigtig fedt, hvis vi også havde mulighed for at få dine inputs med på området.
En gang i mellem er det nemmere at snakke sammen omkring det i telefonen, så vi kommer helt til bunds i det.

Hvis du er interesseret i det, så må du meget gerne sende en mail til info@e-conomic.dk att. Jesper Mieritz.