Der er flere grunde.
1. Alt er på papir i min branche. Grusgravsedler, vejebonner, osv. fra mange forskellige leverandører hver dag. En løs optælling fortæller mig at bare idag har vi fået følgesedler fra 8 forskellige grusgrave. ejet af 6 forskellige Firmaer. Det leder os direkte videre til punkt 2.
2. Det er kun de sider der indeholder fakturaen jeg printer (undtaget når jeg så glemmer at rette det inden printningen), alle bilag er allerede kommet ind på papirform.
3. Mine chefer finder aldrig frem til en sag på en PC Nogen gange er jeg forbløffet over de kan sende en email...
4. På de store sager har vi gennemgang af sagerne når de slutter. Jeg vil ikke sidde med en byggeleder og gennemgå en sag inde i vores økonomiprogram. Der foretrækker jeg at sidde med en kopi af fakturaerne og de originale bilag. Så har jeg fuld kontrol over hvad kunden kan se.
5. Når man laver ovennævnte gennemgang på en stor sag med 4-500 bilag er det også rart man lige kan give hvert bilag et flueben når de er tjekket af og fundet i orden.
6. Selvom digitalisering er en gave på mange måder, går der detaljer tabt. Detaljer man tit kommer i tanke om når man får det originale bilag i hånden.
Jeg vil bare så gerne bare have en popup der beder mig tage stilling til om jeg vil printe med eller uden bilag.... For jeg glemmer det og inden man får annulleret printet er der røget 5-10 unødvendige sider ud.
.