Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Problem ved opdatering af mailopsætning på kunder

+5
Dette er input til jeres nyeste opdatering på mailopsætning på kunder - til at starte med vil jeg meget gerne appellere til at der IKKE bliver opdateret noget som helt lige op til månedesafslutning - jeg havde en del projektledere, der lige fik ekstraarbejde i forbindelse med fakturering her ultimo maj.

Jeres opdatering/forandring er skudt helt forkert - og jeg kan slet ikke forstå at I har pillet ved noget der virkede ok - Jeres opdatering giver ingen fordele, kun en stor portion ekstraarbejde og nogle småsure kunder. Vi havde adskillige kunder der kontaktede os i går og på det kraftigste frabad sig at deres rekvirenter/indkøbere skal have en fakturakopi.

Jeres opdatering gør, at der nu automatisk kommer fakturamailadr + kundens rekvirent/indkøber e-mail i modtagerfeltet på Send faktura. Vores kunder har i de fleste tilfælde interne godkendelsesprocedurer, så rekvirenten skal ikke have en fakturakopi, men jeres opdatering gør at rekvirentens e-mail auto står i e-mail feltet ved afsending af en faktura - så nu skal mine projektledere til at slette rekvirentens mail ved hver fakturaafsendelse. DET GIVER MEGA MEGET ARBEJDE. Jeg har i går været i kontakt med jer om at få dette lavet om, og I henviser til at rigtig mange af os her på forummet har ønsket dette. Jeg har søgt efter det indslag, der efterlyser det, men intet fundet - jeg tror I må have misforstået noget - den her opdatering giver kun ekstraarbejde og bøvl.

jeg kan derimod finde en del indslag om at vi ønsker et felt der styrer hvor kontoudtog skal sendes til - men den ting er ikke med i opdateringen - for mig giver det her ingen mening og jeg håber rigtig meget at I vil lytte til hvor meget ekstra arbejde I lige har givet os og hurtigst muligt lave det om.

MVH Doris
i Forslag » Andet af (1.6k points)
Det dur simpelthen ikke at man ikke kan styre hvem der modtager faktura... og nej, det er ikke en løsning at slette mail på alle referencepersoner eller at skulle oprette ny faktura mail på alle kunder.

DET ER EN OMMER!!!!

2 Svar

Jeg stemmer i her, det er en helt forfærdigelig opdatering. At i så har gjort det uden at give besked om det, gør det bestemt ikke bedre.

Håber MEGET i ruller dette tilbage, for det ødelægger fuldstændigt det nemme i at køre en abonnement kørsel, nu skal alle mailadresser ændres.

Muligheden ved ikke at sætte en kontaktperson på, det kan man ikke, da store firmaer altid ønsker at vide hvem der skal godkende fakturaen. Kan man i jeres firma modtage en faktura uden oplysninger om hvem der har bestilt opgaven ???

Hvis nogen virkelig har ønsket dette, hvorfor søger man så ikke for begge løsninger kan vælges i opsætningen ?? Send faktura kun til faktura mail / send faktura til både faktura mail og kontaktperson.
Forslag af (150 points)
Jeg er med i "hylekoret". Jeg er SÅ vred. e-conomics svar til mig over telefonen lyder:

"Sådan er det bare fremover. Hvis personerne ikke skal have faktura tilsendt, må du bare slette deres e-mailadresser."

RUL TILBAGE! Og det kan kun gå for langsomt.

Nå ja, jeg fik for øvrigt at vide her til formiddag, at det kun var mig, der havde meldt dette problem ind. Jeg kan nu se, at jeg ikke er alene.

Ps! Jeg opfordrer til, at man også sender en mail til e-conomic omkring dette. Det har jeg gjort.

Hej KZF og Nette,

Vi tager jeres henvendelse alvorligt og vi er i gang med at dykke ned i sagen. Jeg har lavet et svar i tråden her, som i meget gerne må læse, så jeg er sikker på, at I er enige i, hvordan det burde virke. Hvis i ikke er enige, så må i meget gerne komme med feedback på, hvordan det så skal virke. smiley

Hej Doris og mange tak for din feedback,

Jeg kan sagtens se jeres udfordring og det tager vi alvorligt. Ændringen er sket på en god baggrund, nemlig at forbedre jeres mailflow. Hvis det ikke er tilfældet, så tager vi det til os. 
Jeg er i dialog med vores udviklere i skrivende stund.

Bare så jeg er helt sikker jeg forstår, hvordan i gerne vil have det til at virke.
Hvis der er flueben i 'send altid til kundens mail', så skal den ignorere kontaktpersonen, medmindre der er valgt, at de skal de skal modtage en kopi til af fx. fakturaen.
Hvis der ikke er flueben, så skal den falde tilbage på kontaktpersonen og sende til dem. 

Er det sådan i gerne vil have det skal virke? smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper

Det meget korte svar - ja. Fuldstændig, som det har været før jeres opdatering.

Jeg er så godt klar over, at det formentlig skal ske noget ift. jeres nye E-mail-fane, men det må være en helt anden sag. Lige nu er det vigtigt, at vi ikke får ødelagt hele vores normale faktura-flow ved, at I sætter attention- og referencepersoner på som modtagere af en faktura, når det ikke er særskilt valgt for den enkelte person.
Hej Jesper

Du har forstået det rigtigt.

Tilbage til start, men giv da endeligt mulighed for det andet, så dem der ønsker disse kopier kan få det. Vi ønsker blot kunden får den, hvem der elles skal have dem styre vi fra ordrestyring som sender data ind i jeres system.
Hej Jesper

Det skal bare virke som det var før - hvor man kunne vælge hvem der skulle have en fakturakopi er enig med KZF det er fint med de andre ønsker/muligheder, bare vi bibeholder muligheden for at vælge.

Som jeg skriver før: Hvorfor fixe noget der virker - jeg fatter ingenting af den her opdatering og NEJ den forbedre på ingen måde vores mailflow

MVH Doris

Hej igen og mange tak for jeres feedback. 

Vi er i gang med at rette til. Jeg skal nok give jer en opdatering, når vi har løst det smiley

Hej igen,

Jeg beklager den sene tilbagemelding, men vi har ændret mailopsætningen tilbage til det udgangspunkt, der var før. 

Rigtig god dag smiley

Fantastisk - mange tak

Doris