Dette er input til jeres nyeste opdatering på mailopsætning på kunder - til at starte med vil jeg meget gerne appellere til at der IKKE bliver opdateret noget som helt lige op til månedesafslutning - jeg havde en del projektledere, der lige fik ekstraarbejde i forbindelse med fakturering her ultimo maj.
Jeres opdatering/forandring er skudt helt forkert - og jeg kan slet ikke forstå at I har pillet ved noget der virkede ok - Jeres opdatering giver ingen fordele, kun en stor portion ekstraarbejde og nogle småsure kunder. Vi havde adskillige kunder der kontaktede os i går og på det kraftigste frabad sig at deres rekvirenter/indkøbere skal have en fakturakopi.
Jeres opdatering gør, at der nu automatisk kommer fakturamailadr + kundens rekvirent/indkøber e-mail i modtagerfeltet på Send faktura. Vores kunder har i de fleste tilfælde interne godkendelsesprocedurer, så rekvirenten skal ikke have en fakturakopi, men jeres opdatering gør at rekvirentens e-mail auto står i e-mail feltet ved afsending af en faktura - så nu skal mine projektledere til at slette rekvirentens mail ved hver fakturaafsendelse. DET GIVER MEGA MEGET ARBEJDE. Jeg har i går været i kontakt med jer om at få dette lavet om, og I henviser til at rigtig mange af os her på forummet har ønsket dette. Jeg har søgt efter det indslag, der efterlyser det, men intet fundet - jeg tror I må have misforstået noget - den her opdatering giver kun ekstraarbejde og bøvl.
jeg kan derimod finde en del indslag om at vi ønsker et felt der styrer hvor kontoudtog skal sendes til - men den ting er ikke med i opdateringen - for mig giver det her ingen mening og jeg håber rigtig meget at I vil lytte til hvor meget ekstra arbejde I lige har givet os og hurtigst muligt lave det om.
MVH Doris