forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Opdel faktura i flere rater

0
Jeg vil gerne betale en regning over 3 gange, men hvis jeg opretter en leverandørfaktura, kommer den automatisk over i betalinger på det fulde beløb.

Det ville være dejligt med en funktion, hvor man kan dele betalingen op i flere rater, uden at skulle oprette flere leverandørfakturaer på samme bilag.
spurgt 21 Maj i Forslag » e-conomic generelt af Tho (120 points)

1 Svar

Hej Tho.

Mange tak fordi du skriver til os her på forum.

Det lyder da besynderligt, hvordan opretter du dine leverandørbetalinger? Hvilken betalingstype anvender du evt?

Man kan sige at hvis du opretter en leverandørfaktura, så bestemmer du som sådan selv hvad du bogføre i betalingen. Dog hvis du selvfølgeligt beder systemet, oprette betaling selv så er det ikke muligt.

Må jeg høre præcist hvad hele din process er fra leverandørfaktura oprettelsen, til betalingen. Altså præcist hvad du gør i e-conomic, så kan jeg tage udgangspunkt i det da jeg kunne forestille mig vi her har en løsning allerede.

Hav en god dag. :-)

Venlig hilsen/Best regards

 

Charles Jensen

WOW Hero, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 29 Maj Forslag af Charles Jensen (13,780 points)
Har du overhovedet læst brugerens indlæg?
Hej Erik.

Hvad er det der giver dit indtryk af at jeg ikke har læst brugerens indlæg? Jeg ville meget gerne høre din mening omkring sagen hvis du ønsker at dele det med os.

Grunden til at jeg spørger brugeren som jeg gør, er at jeg ønsker at vide hvordan brugerens arbejds process præcist foregår. Vi kan jo sagtens håndtere at lave betalinger over 3 dele på nuværende tidspunkt uden at det skal laves over flere leverandørfakturaer. Derfor ville jeg gerne finde ud af om jeg måske ville kunne give brugeren en løsning allerede på nuværende tidspunkt, og det skal så vidt muligt passe til hans nuværende arbejdsgang.

Grunden til at vi primært stiller spørgsmål til hvorfor, er også for at undgå at antage hvad brugeren skriver. Jeg synes det ville være kedeligt at forsøge at give et konkret svar, uden at have den fulde forståelse.

Så lad mig da gerne høre din mening, og hvis du har en løsning så del den da gerne.
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”